24h購物| | PChome| 登入
2002-07-18 22:54:57| 人氣26| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18-7-2002 我是一個木頭人!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日返到中心,個人好累,好辛苦,跟本就集中唔到精神做野呀!咁我就同Kand請假,佢話ok,仲叫我請Sick Leave呀!不過我唔好意思呀,所以都係請CL了!
開埋個會返屋企,今日o係icq應該係食錯藥,我都已經唔知道自己諗緊乜啦!算啦!一個人都係咁過je!!
返到屋企,訓訓訓,訓到6點幾,佢打電話俾我,話o係青衣,我食埋飯,沖埋涼去搵佢啦!佢好激動,我好辛苦!!
究竟我要點呀?接受唔到係唔係我既錯呀?我生日大晒一下得唔得呀?唔開心係唔係一定要發脾氣呀?係唔係一定要俾人tum到呀??我慢慢又開始收返埋自己啦!!自己感受得好清楚!!我想做架!不過Cheer Down Cheer Down Cheer Down,點解跟住唔扶返起我呀??我會自閉架!!到我心情好返,係唔係已經唔洗我既關心呀??好多問題!!再加埋自己病!點做好呢?返埋聽日仲要放假呀!呢個時候我最怕就係放假呀!個感覺好差,好難過!又係自閉o係屋企既時候啦!

台長: 崑崙
人氣(26) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文