24h購物| | PChome| 登入
2003-11-02 09:39:23| 人氣13| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

往事及今日o既事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我都有好多日無寫日記啦~
唔....
係啦,
我上個星期三返學之前,
o係元朗度見到一個勁似無線新聞報導員o既女人....
我覺得佢就係"佢"...
不過唔知呢~
已經覺得賺左~

之後o係尖咀落左車,
就即刻見到粱詠琪~~~
佢真係好靚呀~~
見完佢之後,
我好似無晒病咁....
勁精神!
假如...
我可以有一日行行下街見到謝霆鋒,
我一定會仆埋去~呵呵~~
之後仲會.....
呵呵呵呵~~~


個病等到今日,
已經無乜事啦~
訓多d,
個人真係會健康d 架 bor!
呵呵~

唔....
我已經買左一本教織冷衫o既書...
但係仲有少少睇唔明...
佢俾d尺寸又有d騎呢...
隻袖有成 50cm 咁長....
個胸有成 98cm.....
如果有人著得落件衫,
o個個人一定身又肥手又長~~

我都唔知道到底自己識唔識織...
不過試下都無壞o既~~
呵呵~
因為我深深相信,
終有一日我會成功o既... (可能係10年後)~~

台長: 小黃太Petunia
人氣(13) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文