24h購物| | PChome| 登入
2004-03-20 00:36:00| 人氣135| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

是夜?不是夜... ...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

是夜?不是夜... ...
16-03-04,應棍決定將星期二上既3個lecture,1個tutorial定為「奪命4課」,朝早10點一直踩到夜晚7點半,真係人都癲… …

尋晚瞓得唔係咁好,可能因為係用新枕頭啦。今日個人好眼瞓呢... …夜晚,去左「樹記」整返餐「入伙酒」,不過阿俊要返工黎唔到呀,今次出席既有:傅碌、比比、Harry、Harry女友、Kobe、貞、Fergus、Corwin、Tracy、Christie、應棍,11個人呀,開心woo。

返到hall又再「狂歡」左一陣,Fergus上左黎hall玩,問麥輝借左盒「大富翁」玩,成班「傻佬」就好有童真咁樣玩到12點幾。之後,去左common room打左陣winning,「歡樂既時間過得特別快… …」唔知點解又去到2點幾喇,沖完涼,應棍要「趕工」,聽日要交份readings既summary呀,做到4點幾,終於都KO左佢。
是夜?不是夜... ...

*********************************************************************

17-03-04,本來朝早要去傾CCIV既,不過group mate突然有野做,唔黎得。上左一堂好無奈既tutorial,又話有video睇,都「坤」人既,成堂都發悶,又打golf... ...上完HRM既lecture,應棍返左屋企食din,又pack左少少物資返黎,最緊要緊係將要用既files帶返hall啦。11點,返到hall,去左4/F common room打winning。2點幾,當我地o係度「鋤D」既時候,hall既警鐘誤鳴,搞到個hall突然變得好熱鬧,雖然明知係誤鳴,唔少人都落左地下「湊熱鬧」,消防隊又好快咁樣黎左woo,最離譜係竟然有人帶相機去影相... ...之後又打機,Harry帶左隻幾搞野既game呀,玩到4點幾先瞓。
是夜?不是夜... ...

*********************************************************************

18-03-04,今日只係得一堂lecture姐。Lunch,同Christie、Tracy去左Garden Café食。之後,搵左Fergus、Apple去左又一城買生日咕俾某某君… …3:30,傾廿三條既present,總叫做傾左個outline啦,之後同子騰、Sophia去左library搵video。5:00,返hall做CCIV,超級求其… …

7:00,出席「邪委會」既周年慶典,3月18日係「邪委會」既成立日子(雖然應棍都唔記得點解係3月18日),成班「邪惡人」當然要出黎聚一聚啦。今次出席既有:Stanley、成、冼、Man、狼狗、應棍,雖然人少少,不過成班人直情玩到short哂… …我地去左尖咀既「新高麗」食韓燒,重點推介既係「白汁大肉腸」,睇到man食得幾知味就知啦。狼狗黎左先至係我地既高潮,由於狼狗太耐無見我地,所以我地成個對話過程就作左無數個大話黎玩,以下就係我地所編既「大話」:

1. 李嘉輝搞大左Ivy個肚,要奉子承婚,宜家諗緊要唔要墜胎。
2. 早前喇莎既校園暴力事件,令張浩鳴憶起當年「邪委會」既所作所為,搞到張浩鳴要燒灰自殺,不過因為佢唔關少左一隻窗(阿成作既超離譜大話),所以死唔去,宜家個人就short short地。
3. 肥興o係醫院實習既時侯醫死左人,man又講左個超唔make sense既大話。
4. 應棍尋晚o係hall叫「外賣」,宜家個人變得好open。最扺死係,當應棍講緊電話既時候,成班人又作緊一個「新既大話」,就係話我會去澳洲exchange,點知我只係掛住講,無聽佢地講乜。講完電話,佢地仲講緊,於是應棍好好奇咁問:「你地講緊邊個呀?」無法,全場即刻大笑… …

就係因為呢一個大話露出馬腳,所以狼狗開始懷疑我地所講既野,但係我依然不定咁作大話,例如:江記死左、劉伯樂會close、橋底個籃球場會黎建「馬鐵」、馮聰剪左個「木村頭」… …成班人笑到個肚超痛,眼水都出哂黎。最後,狼狗終於都知道我地所講既全部都係大話。

10點幾,去左海滂「吹水」,繼續講以前既好笑野,又係笑爆… …講下講下,Man同我講,以前「鄭榮之」既人傳得好勁,話我周街kiss一啲陌生既女仔,聽到之後覺得好好笑,因為我發現件事好似傳到唔同哂woo ... ...哈哈。呢啲就係organization裡面講既rum our啦,信不信由你喇。成班人傾到12點幾就散水,勁開心,下次一定要再約出黎再玩。

下半場o係12點再次開始,聽日(19/3)係Corwin生日呀,PSA既同學仔當然要出黎賀一賀佢啦。應棍o係海滂間「7仔」見到林一峰,原來佢好細粒ja,買左8罐beer,應棍到賀。

今次,我地去左旺角Neway唱K,今次出席既有:Corwin、俊、智、大件、Harry、Kobe、貞、Joy、Corwin、傅碌同應棍,又係11個人呀。成晚既高潮係Corwin既「唱作人」表演,將《眼紅紅》同《傷信》重新即興填詞演繹,不過用黎用去都係離不開果幾隻字,大家想像下啦,成班人直情笑到失哂控。唱到4:30,坐Taxi返hall,沖埋涼,6點先瞓。

是夜?不是夜... ...入左hall之後,一日夜過一日,呢啲就係hall live… …

後記:
旺角Neway門前留影。

應棍下個星期又返工喇,又係上次間Torica呀。今次返夜晚6:30至12:30,時間更好呢。另外,星期六、日,應棍會去將軍澳幫人補習,應棍已經不知不覺咁樣跌入「無間」搵錢地獄… …

台長: 應棍
人氣(135) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文