24h購物| | PChome| 登入
2003-09-19 21:52:26| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

九月十九日日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前都講過le幾日為左果堆test搞到冇覺好鲻,今日仲要再加上presentation of Australia,哎橥,想做死人咩!?

今次個present都係前一日先準備。本來外籍老師Ms. Murdock同Ms. Ho上個禮拜叫我懐下堂介紹澳洲,我懐全班都以為佢講笑,點知尋日先知佢講真……於是「咋咋臨」上網搵料囉。
幸好澳洲d資料好易搵,而且我懐已經豁出去,諗住做得唔好罷就(皆因仲要溫今日鮋chem test),於是話咁快就整好。
到左今日真係出場喇。我懐原本分左五組女仔做一個topic,諗住一人講一d,點知最後得番我果組四個同隔離miu miu組三個人,其他人就借d「咦」唔出(即係明明見之前果組講完,佢懐應該醒水識出黎接應ga ma,但係仍然坐鰠度,冇諗過出場咁款)。我覺得佢懐咁樣好似cheap左d囉。

-----------------------------------------------------------
今日亦係今年第一次上PE堂。我一黎就冇帶衫,唔駛上喇。開頭以為要企響操場罰企,將會曬乾,點知最後曬乾左果個唔係我,而係班有得上堂鮋同學,皆因佢懐要「跑山」耶(i.e.圍住城門谷網球場、球場跑一個圈,當中包括上、落大斜路,總長度應該有1000米啦)。個個大熱天時跑到身水身汗,就黎死咁款。(好彩我唔駛跑唧~)

-------------------------------------
lunch time之後上Physic堂,阿sir鰠第二堂過dd就話俾break我懐。今次個break不知幾長,成堂幾耶~直情break到放學,阿sir先至上返黎。(,唔知佢頭先做乜事呢~?)

我懐見有break梗係傾纒八婆偈啦,開頭同Wendy、Kiwi傾護膚品;邊隻mask好;化妝品;韓國人d粉成串厚;個個韓國女仔都要整過容先至靚;韓國完全冇靚仔,個個都好唷;原來日本成街豬扒,連阿嬸都著迷你裙;d女人錢好易賺;女人要買好多基本用品,比男人蝕好多……(鮍,le d就係正式八婆偈喇~我相信le個世界冇一個女性唔講囉,因為個個女人天生就係八婆黎架啦,你話係咪先~?)

之後見阿sir咁耐都唔返就直情走去後面搵青蛙同Stella五個人傾偈。我懐原本係傾Ethics應該點分組。依家死基佬、黃x偉同魚旦已經鐵定係歸Kiwi、青蛙「兩公婆」所有,我懐想搵佢都唔得,於是諗到搵八婆,不過佢又要同假人一組喎(人懐又要叉電嘛,而且佢肯定抵受唔到假人鮋「愛的呼喚」格~),所以le個可以唔駛諗喇。跟住仲有大口同北極豬,不過大家都認為佢懐實要同阿miu一齊格,咁我懐就無謂阻住佢懐爭miu miu啦~
至於其他男仔……er…d女仔好似都唔係幾想同班淫蟲一組喎……但係……唔同佢懐一組就搵唔到人喇喎。哎橥,何副校工要人分組真係麻煩耶,成班一組咪得囉,駛乜搞咁多野唧!?

之後唔知係咪因為講到阿萩一定同貝戈戈一組,所以我懐就講起人懐是非上來喇……(詳情係點?我懐協議過淨係得我懐五個知,唔可以講俾其他人聽個喎~)

台長: 尚未設定
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文