24h購物| | PChome| 登入
2003-08-14 13:45:37| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

電台推介

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

近排迷上左聽收音機。一見冇事做,又冇乜電視節目好睇,就走去開收音機。硬係覺得自己生活好似有d倒退,人懐掛住睇電視,追卡通片、追劇集,而我就追電台節目。

講真,le排好少睇電視,可以話已經同電視節目脫節喇。冇計啦,d電視節目咁悶(除左Fear Factor),依家連「金田一」、CSI都冇追睇喇(因為新果班人實在太唷,接受唔到……)。我寧願聽電台好過。

以前一向有追《嘩嘩嘩!打到黎》,但係依家冇追囉。因為好似好無聊(特別係冇左三姑果日,杜文澤成日同個嘉賓講埋d好A鮋笑話。最鬼憎聽到le d笑話架喇。),而且仲成十一點先開始,太夜喇。

自從好耐之前(應該係上年),我家姐猛向我推介,叫我聽RTHK鮋《瘋show快活人》,話好好聽、勁好聽,佢平日鰠lab都有聽開,我見家姐d taste唔差,應該可信,咪聽纒囉。
一聽,果然係好正喎(勁hard sale),每日都有唔同主題:信不信由你、I.Q.大比拼(我尋日條I.Q.題就係鰠度搵架喇)、網上情(有好多好發人心省小故事)、小明星回憶錄(係梁思浩鮋「娛樂圈血肉史」)…etc.,內容豐富之餘又好搞笑,絕對值得聽呀~!(擺明鰠度賣廣告~)
播放時間:星期一至五1000-1300 (RTHK Radio 2)

聽完《瘋show快活人》之後通常「無以為繼」,因為悄後1、2台d節目都唔好聽鮋。
不過前日例外,《精靈一點》講個主題係便秘問題,佢好認真咁搵左個醫生黎解答聽眾同主持鮋疑難。雖然便秘係一個好認真、都市人都應該注視鮋嚴重問題,……但係我聽到佢懐成日講「米田共」,我就忍唔住笑喇……哈哈~!
(如果你都想聽纒有幾好笑,又或者想get多d information……可以上港台個網,節目重溫,search第一台,12/8《精靈一點》)

到三點又可以轉番去2台聽《娛樂滿天星》,鰠果度只需要聽纒陳淑蘭做主持幾咁爛+周國豐經常窒佢已經夠架喇。
(佢平日搵明星做訪問好悶架,冇必要聽~)

涯左兩粒鐘,終於到戲肉喇,登登登凳,就係《倫住黎試》喇~
倫住黎試絕對係一個好搞笑鮋節目——三個主特:梁奕倫、范振峰、阿感都好正。
以前以為淨係梁奕倫黐黐懐線唧,原來其餘兩個都黐埋一份喎(仲要原來靚仔范振峰講№可以好「吮核」,好出奇耶~)。三個「碎嘴王」成日吹水,氣氛好熱鬧~仲要成日串d打電話上去玩遊戲鮋人,真係笑爆嘴耶~
播放時間:星期一至五1700-1900 (RTHK Radio 2)

大家有冇發現我聽親都係RTHK,唔似同齡青年人呢?(唉,莫非我思想太老餅……)
我知通常d friend都係聽叱吒903,貪佢講d№飱青少年口味,又成日播pop music,但係……我真係冇興趣聽喎……我更加覺得森美/小儀d節目勁無聊兼「冇趣」喎,A到死。(哼,就算多人聽都係咁話架喇。)

台長: 尚未設定
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文