24h購物| | PChome| 登入
2004-07-02 22:05:58| 人氣21| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

繼續做咕喱

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日第二次去SPCA做義工。有睇上次日記鮋人都知今次冇得做狗房,被迫轉做貓房。

今次做貓房果然如Fefy所講,係舒服好多。
我count舒服程度係睇自己出幾多汗。上次抹狗房,基於狗房「中門大開」,有開冷氣都漏哂,令果度氣溫頗高,加上我要抹大塊玻璃,有較大動作,於是一路做一路成頭大汗,整到件衫濕透,可以話好辛苦纒(有得同狗仔玩都係咁話)。
今次就唔同囉,貓房入面冷氣好夠,就算我抹玻璃、執貓籠、洗貓兜都冇乜點流汗,而且有張苐可以坐纒,幾好呀~

可惜做貓房或狗房總有好處、壞處:
做狗房好處:有得同狗仔玩,佢懐真係超可愛,好熱情,見人就樸~
壞處:辛苦、果度幾臭、班狗成日吠嚇親我(其實佢懐可能只係好奇或開心至吠,但總之佢懐吠得咁大聲已經有d驚),仲有對住有d惡鮋負責人……佢好「厭尖」架……

做貓房好處:有得嘆冷氣、有得坐、做№冇咁辛苦、唔臭(le樣野好出奇耶。原本以為有貓,有貓屎貓尿應該勁臭,點知完全冇果種味)。
壞處:對住貓咪唔駛期望佢懐好似狗咁熱情……佢懐cool到死,唔係掛住鲻覺就係自己周圍行,都唔理我鮋……
最衰都係個負責人Eric(鰠我眼中係一個騡型-_-|||)唔俾我玩貓……話說今日抹到第五個籠果陣,入面有隻貓貓非常好動,好似超超咁好鍾意周圍走、周圍爬。我見佢咁想去玩咪鰠抹籠果陣放佢周圍行囉。佢好百厭架,我抹好個籠去搵佢返黎,但周圍搵都唔見,原來好似超超咁跳上去洗碗盤上面個櫃入面玩耶。(……好彩果陣負責人唔鰠度唧,唔係實鬧)
我見佢咁活躍咪放耐d俾佢玩多陣囉,點知負責人無啦啦返黎,一手捉左佢入籠……成日俾人困住玩多陣都唔得,都唔明有咩咁大問題……我好無奈咁鎖左貓咪入籠之後,佢仲不斷喵我呀,實係叫我放佢出黎啦……

台長: 尚未設定
人氣(21) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文