24h購物| | PChome| 登入
2003-10-31 15:24:30| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Dream life~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

無見一日, 各位都post左好多野上新聞台….

最深印象, 莫過於一位好朋友的未來大計, Dream house?? Dream life??

細個的時候, 每當老師問, 大個左想做什麼工作?? 個一剎那間感覺好痛苦? 護士? 醫生? 教師? 警察? 消防員? 望住個個歡天喜地, 寫志願時, 個腦真的一片空白, 或許唯一的願望就是考到車牌, 自由自在周圍去, 如今佢已經達成我的願望。

所以什麼叫Dream house? Dream life?? 或許會答, 我們活著已經好了~~

因為活著就可以發展一切計劃, 無論幾艱苦, 幾困難都唔會再怕, 因為發生什麼事, 都有身旁的他陪伴左右~ 二個人既勇氣會變得好大, 什麼都不再怕, 所以活著就已經係一生既dream~~

勉強要make個dream, 希望同佢可以一齊面對將來, 順利入伙, 結婚, 生個同佢一樣既bb仔, 買番一架可以容納我地成家人既車, 自由自在周圍去, 放下風爭, 影下相, 野餐等等~~ 只要一家人活著, 什麼都好好啦~

有日你告訴我, 保險完左之後, 會去銀行買份樓宇保險, 萬一你發生意外之後, 起碼我都可能擁有番層物業, 唔駛擔心住屋既問題先。 知道嗎?? 個一刻好感動, 由心入面喊左出來, 一向粗心大意的你, 會細心到唸埋咁多未發生既事, 或許~~ 令我知道, 大家活著已經算一種幸福~~

2414 – 期待你的dream house, 好快就唔會再係幻想, 一切都會變為事實…一齊加油呀~~ 因為只要活著, 有就機會去爭取任何東西~ 支持你架~~ (Forever)

台長: 比比
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文