24h購物| | PChome| 登入
2010-06-02 02:37:13| 人氣124| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

購物恐懼症-2238

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

30/5-2238



30/5-2238

望穿秋水等今日逛街街.......自閉個幾星期.......悶爆~~ 係時間出去減下壓.......可惜唸同現實永遠係二回事........................

先去mtm拎支toner做blending, 支toner係上年用埋d e-coupon逼住買既.............擺脫左mtm年多啦!! 身邊既姊妹亦都無再幫襯mtm..........無唸過sunday去mtm竟然係咁冷清清.......店入面一個人都無........winnie咁岩係度, 佢好好咩都無問...就好快拎支toner去做blending.....因為心知肚明無買咁耐, 應該移情別戀其他品牌架啦! 唸無乜野都係最後1次上去架啦~~

之後去facess jill counter望望bride collection, 沿住個counter行左幾個圈......拎左佢地上手玩左一陣.....發覺都無ba行埋來, 5,6個ba圍住個收銀位無無聊聊唔知講咩, 有d ba就跟緊客.......查實好有興趣拎支eye pencil玩, 可惜一向唔鍾意畫係自己手既我, 無人比我畫....太多唔會買......所以最後望望就走.......下次都係去番cwb算啦~~ 而且條電話繩無貨....display都無.........所以最大可能only買支eye pencil算, 因為鏡屋企有......甲油又唔多用.............

跟住逛埋奇奇怪怪唔知有咩買既isquare..........無意之中見到既k-11...........相信isquare只可以去睇戲.........起得仲怪過朗豪...........

最後都係去番sogo, 最後一日減價............慢慢逛.....都係無野想買...........唯一既戰利品就係dior既香水..........點解會買.......唔係買架, 係vip換分既禮物, 咁岩行開問問有得拎未..........哈~~ 零消費.........好野呢?

好野地...連食飯既錢都慳得就慳....去sogo food court食飯~~

不過人算不如天算.........出街可以唔買野, 食飯可以食平點...........估都估唔到無啦啦一個電話, 提醒我年幾前係puzzle店訂左個2000塊既disney puzzle架返左貨......比左$100訂.......等左年幾........終於有貨....可惜係今非昔比...年幾前既我仲覺得千幾蚊買個架無乜問題....但係年幾後既我就覺得變態...........好想講唔要啦!! 麻煩哂..................最後最後叫左媽咪去幫我拎個架........解決依件事..............比錢媽咪個感覺好過比錢間puzzle店, 而且個架唸住老公返來先拎.....唔好比我望到佢................千幾蚊.......肉痛到心如刀割.................攪到今日見到LP做最後一日特價$1800既eye cream減到$1050都無買..............事關.........個架...........用左我既quote.......bye bye啦!! 返屋企努力點用la mer啦.................>.<



台長: 比比
人氣(124) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: 香水 |
此分類下一篇:Night Jewel Solid Perfume (28號接受預訂)
此分類上一篇:兒童節的禮物-2182

姐姐
你唔係仲有好多La Mer eye cream咩..? 點解要買La Prairie嘅..?

我始終覺得呢啲牌子你咁後生用好似唔係好match咁(LM同LP都係for成熟皮膚)...counter啲BA無話你太後生呀? La Mer好似有條line啲野無咁rich, 你有無試過? 其實你出粒粒會唔係因為用啲野太rich...?

我啲家姐都係用LM & LP, 不過佢地都過咗40歲...
2010-06-02 08:52:01
phoebe
無錯呀! 我用唔到la mer cream架, 太rich, only用la mer gel炸~~ lp都係想試眼cream only, 其他都唔敢買住, 因為實在天價, 而且感覺真係好成熟既skin先用...

la mer比我消滅得七七八八啦~~ 宜家轉投dior snow lu~~ 哈~~ 不過eye cream la mer仲有半樽, 夠我用埋依個summer有找......

我d粒粒係身體發出來架~~ 食中藥先攪得掂, 應該唔關我用skin care問題~~
2010-06-02 14:46:09
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文