24h購物| | PChome| 登入
2009-07-24 18:31:19| 人氣123| 回應4 | 上一篇 | 下一篇

購物魔又上身-1927

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

23/7-1927
 
做完facial+引流, 開開心心唸住逛下.......點知越行越唔對路, 購物魔上身.......一心唸住去aveda研究下究竟有咩hair product岩自己~~ 事關上web睇唔及落專櫃問sales快捷~~ 問野梗係要付出........
 
買左支Sun Care Protective Hair Veil : Water-resistant UV-defense
試埋支髮尾油............同埋豐盈洗頭水+護髮素, 估唔到支護髮素用係髮根.......因為太長頭髮, 攪到頭頂好貼好難睇.........睇下真係有無幫助啦!
 
初初專櫃無人, sales突然比左一杯花茶我試, 唔知係唔係咁, 迷暈左呢?? 及後無啦啦勁多人, 一個sales難敵咁多人, 本來我想買多支colour shampoo都唔記得左.......算啦!! 又無同人講買滿1k好似有支洗頭水送.........人地都買左800幾900...............見佢勁講唔好意思就算啦~~ 今次都叻女臨走時都問問, 有無sample比? 因為見之前個女仔買一樣野, 個sales都比好多sample佢..............咁我買咁多野...點都有d卦?
 
咁就可以試埋其他想試既野啦~~ 下次買野都拎skin care, 因為有個盒仔.....都幾cute~~
買完aveda好似幾滿足咁.................但係比我見到dior又有優惠~~ (點解vip無通知??)~~
 
自從同mtm say goodbye之後, 不斷試其他品牌, juice beauty, jurlique, ad+等等, 不過無一隻令我心動想蓄齊全套~~ 除左dior snow~~
 
初初由洗面膏+精華, 之後到買埋晚霜。 最後試埋隻防哂sample..竟然出奇地好用, 好爽唔痴立立..........
今次優惠又返來, 買滿$900蚊送一套護膚品.......(當然最想要係dior snow依套)~~ 旅行用一流呀~~ 之前仲唸住要搵個盒裝d nigh cream添, 宜家唔駛lu~~
 
暫時擁有洗面膏, 日/夜霜, 磨沙, 精華, 防哂.................想試既野都買哂啦!! 因為toner最愛都係mtm水份呀~~ 收集完畢...............
點解會有多套禮品...................原因好簡單.......買$900送一套, $1800咪二套囉~~ 所以咪話購物魔上身囉~~
 
最攪笑就係第一時間同話比老公知, 我又衰左.........又買野~~
講講下又有笑話一則:-
 
話說dior依位sales以為我運吉, 初時無乜禮貌, 無乜表情架~~ 到最後見到唔駛一陣就掃哂差唔多全套野既時候, 就開始...........360度轉哂態度!
 
依樣唔好笑.......最好笑就係我拎住支防哂, 問可唔可以用係身架?? 又或者你地有無身體防哂賣架? 個sales答, 無身體防哂呀!! 面依支實際上都可以用係身架......不過30ml咁細支, 老實講用係身真係幾貴............
 
老公突然話, 點解唔同佢講, 你係用係腳................(因為老公知道個sales初時白眼我, 以為我無錢買野)~~ 可能我又講得極端d既...........
 
不過無野呀!! 我耍到個sales, 我去邊佢跟到去邊,我掂咩, 佢即時拎比我睇............拎完比我, 我又話我唔會用架.....我真係望下炸.見得意........
 
死未.................今時今日既我都唔係好好品......會比人蝦呀!! ^^
 
anyway多謝老公既慷慨...加我家用.........咁買完依堆野都無咁傷..........

台長: 比比
人氣(123) | 回應(4)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: Shopping |
此分類下一篇:Trendyland-1929
此分類上一篇:cwb-1913

tracy
你入左咁多新貨ar..勁....
我都超憎d sales係咁衰架...n年前問左viven westwood有個袋幾錢....之後問左講睇下先..之後立即好大聲講無錢買就唔好問啦...我覺得sales 超cheap囉....
2009-07-24 20:12:45
phoebe
你講既sales有無攪錯, 係個客面前咁講, 佢傻架~~ 你無話番佢咩??

咁dior個sales又無話我, 不過唔多采我, 初初...後者見你買野, 咪變臉囉...

今時今日仲有d咁既sales......比我實投訴佢.....
2009-07-25 00:01:42
車車
維尼太,真係唔駛寫個服字比你咩?我覺得真係要喎,卡卡
2009-07-25 23:07:30
JANET
維尼太, 你唔好賴杯花茶啦, 我覺得杯花茶好無辜囉真係...哈哈..
2009-07-26 00:41:19
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文