24h購物| | PChome| 登入
2007-05-03 12:18:39| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一些感覺(1116)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2/5 (1116)

源自朋友既blog :-

((三周年紀念日))

好灰好灰的一天
三年前甜蜜蜜的被你拖起我的手
兩年前開開心心的送了一條鑽石鏈給我
一年前我以為你會同我求婚,點知鬧交收場,鬧咩我就唔記得喇
今日你一早已忘記了,好灰好灰,原來你對我既熱情同心思只能夠維持一年多,唉~~~實在令人失望

我都只係要求,我生日,情人節,拍拖紀念,結婚週年同埋聖誕有d野做下姐,唔通一年365日入面,比5個特別少少既日子我過都叫要求高呀?

**********************************************************************
一些感覺:- (my feel)

在男人角度唔知算唔算要求高? 在本人立場覺得唔算太過份....同平日有少少唔同..起碼回憶世界入面有一段大家歡樂既時候。 坦白說一起日子太久了, 收既禮物亦都太多, 根本分唔清邊d係節日送, 邊d係平時買...但節日方面雖然亦都分唔清邊年邊日去過邊度慶祝....不過腦海中應該記得.......
情人節小白鷺, 西沙茶座, 洲際酒店自助餐睇煙花, 赤柱晚餐, 離島之旅, 如今沒有了的露天茶座, 山頂自助餐, 西頁遊, 探險之旅.....求婚趣事(幻彩泳香港), 如果連依點節日都是平常的過......我們便沒有了太多的回憶.......唔想有一日腦海中的你是一片空白.......留多一點快樂回憶給大家......起碼沒有你的日子...腦海中仍然留下一些開心片段......唸起都甜絲絲..節日慶祝只不過是藉口增添情趣.........

女人要求好簡單........要三心不要二意((熱心, 關心, 細心))
絕對唔可以(大意, 唔留意)

不用海誓山盟, 也會抱得美人歸................

**夜晚老公致電, 返娘家搬左戰利品回家, 收拾炸彈廚房現場, 搬上搬落, 人都散哂.....發覺頭痛痛...食左粒藥就去訓....可能說話會有點語無倫次, 請多多見諒。 原來老公都關心有咩戰利品...((在佢立場覺得最恐怖係BV手袋))..放心..絕對唔會做出咁驚人既事......(除非中左mark six)...都有少少嚇親又買鞋....或者當研究到有咩好野就會不斷去買.....買一排自自然然到無咩興趣就唔會買.......bracelet? necklace? 無反應.....覺得買依d野預左依個價錢...算啦...或者在佢角度覺得既然買左....仲追究什麼? 只要開心咪得囉....**


台長: 比比
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文