24h購物| | PChome| 登入
2006-01-15 01:23:35| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

難忘的1 day

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



功課壓力
沒心情寫日記

但今天要寫一寫
因為紀念
3rd placement所有tasks已完成!
恭喜拍擋teresa同自己!
yeah!
之後就要用力於papers!
先工(作)後功(課)!

14/1 粉嶺寶血兒童村
環境大,美
女比想像中乖同叻
他們與義工婦女好傾得埋
過程好順利
但1st warm up game
我同teresa力撐
d 女好多testing behavior
場面有點亂
但亂對我而言已不算一回事
習慣了!看開了!
其實氣氛好,好warm已好好!
不過,我第一次帶warm up game,
帶到咽喉勁痛,
有5秒出唔到聲--勁驚!
心想:如何撐多3個多小時?!
這經驗讓我明白,
我要學習如何用氣用聲,否則聲帶好易損壞!

今日頗難忘
d女同義工勁依依不捨
義工婦女個仔無端端同我傾心事
d女話我勁唔似個大專生
村真係好多生果樹
teresa真係好受d女歡迎
個村的環境好寧靜好fresh好光猛,好適合我!

工作圓滿結束
趕下場--tracy,annisa,simon於會所的球戰!
即使工作多累
運動與見朋友都好重要
加上已病好!
太正!

當然,與他們一起,笑聲一定滿天下,個場一定係最嘈!
皆因有我們都是mad guys!
1hr 4人table-tennis後
我vs annisa:1hr non-stopped 壁球
(原來cherry在另一方都在連場激戰!何時我倆能切磋切磋?!)
勁正!
狂打狂切磋,
狂找球與拍的力度,
狂找持久打球的技巧,
狂找用左手打球的要訣
我倆都是愛運動之人
亦愛流汗之人
唔停地打是最痛快的!
但原來單一練習得著更多!
希望可以每week keep住自己打到1hr壁球
壁球,正!

速度力度難度高
流汗多
全身運動
適合好玩好勝好奇的我!

tracy同simon則打table-tennis
2方面都狂打至熟練為至!
正!

我同annisa打足1hr斷氣後,
再回去打table-tennis!
annisa竟用打壁球的速度同力度與我打table-tennis!!!
sos!

太正!
太羨慕tracy!
如我家有個會所,我一定日日來打球!!
打到9時多
10時才吃飯
幸好在屯門買了4個蛋撻(1蚊個,又熱又可口又平!正!)給大家吃!

餐飯都好好!
但次次諗食咩飯,他們3人都係冇所謂
原來我係最有所謂的那人(迫住!)
最後,食粥--勁抵!
$57埋單
3樣野食
甘xxx粥(咩料都有,好大煲又好吃--$29)
鳳凰xx炒腸粉(加蛋炒--勁滑勁可口--$17)
咸肉x(好正,因我好喜歡吃--$11)
每人好飽地走
但只需$15!!!!!!!!!!
yeah!

每次必做事宜,
送annisa乘車,tracy回家,同simon回天瑞
傾了好多計
大家果真係成熟了
不像浪漫青蔥的中學年代!
yeah!
加油!

今晚,談工作談前途談將來
我說:我想我都是沒人要吧!
他們驚訝
但我說真的
我真的如此相信!
即使下午在車上與義工婦女談起xx掛臘鴨(歇後語:隻"能"隻)時
他們都不太相信我獨身的命運........

命運
不可強求
一切隨緣

我個4個都要加油呢!
祝你們盡快脫離單身一族行列!
皆因在狗年,我們屬豬的桃花很旺呢!
鳴謝annisa的pccw免費提供的狗年運程sms!

好!
我期待下個week的決戰呢!!

p.s.
感謝4E+5E的你們(Tracy,Annisa,Simon)
勁愛你們!
你們是永遠的歡樂與愛護!

yeah!
thur不能唱k,明日補數!
與tracy2人齊齊拿著咪不放!
唱飽為止!
yeah!

日記太口語化
皆因開心不用修飾!
希望來年傷感的日子不多!
yeah!
^____________________^

台長: 無路用的人
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文