24h購物| | PChome| 登入
2004-02-11 22:47:57| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

SEE ME FLY

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年2月10日 星期二

琴晚同Adam係天耀坐到3點幾先返屋企,成4點先訓,今朝10點就起左身,起身之後就執埋野,沖完涼就去左開心廣場飲茶,飲完老豆阿媽姑媽姑丈佢地返屋企『論英雄』,我就去左Adam屋企打機,打到5點幾就返屋企,之後就出左去金暹邏食飯,食完就一個人撘車出機場啦,咁岩撘到四姑丈架車喎,出到去等左好耐先check in,行李成26.4kg重,哈哈哈哈哈,之後就狂打電話俾人Say Goodbey,實爆分鐘,最後同Joanna傾完就上機啦,各位老友記,See You Later.............

2004年2月11日 星期三

係飛機上,我訓唔到,訓左差唔多一個鐘,成程就係咁係度睇電視同聽歌,香港時間8點幾就到Brisbane,攪掂哂所有野,出到去點知阿Kit同達達未到喎,佢地以為我係Brisbane時間12點半到(Brisbane比HK快兩個鐘),佢地收到我電話就飛奔咁黎啦,我就行出Lobby等,點知感覺同係北極去沙漠咁,Brisbane熱到爆啊,無耐佢地就黎到啦,坐達達架新車,返到屋企,達達阿媽已經係度訓緊覺,係屋企打左陣機,就出去我做野既舖頭食飯,冇乜胃口,食左好少,之後諗住去Garden City去Bank整返我既戶口既野,KitKit話陪我去,我地今日下晝傾左好多野,發覺阿kit同我真係好似,諗既野,做既野同遇到既野都係,我係Brisbane無乜老友記,我真係好在乎我同Rachel,阿kit同達達既關係.....同阿kit整完銀行就去左Gloria Jeans飲野,坐到4點幾達達同佢媽媽買完『送』就過黎兜埋我地返屋企,返到去達達話去細佬屋企打機,今次我揸達達架車,幾好揸,打到7點就返屋企食飯,今晚auntie煮,食完就沖涼,因為真係好攰,沖完打打下機想訓,上到房爆熱所以訓唔到,就整online既野同打Dairy.........

P.S. 有新事情衝擊著我,令我有點忐忑,只希望一笑置之,順其自然,睇黎我今晚都係難以入睡.....................

Joanna患左感冒,希望佢快D好返,小心身體,因為好返之後你又要上戰場啦.......

小白: 好掛住你啊,都唔係好叻咋,唔好咁講啦,衰鬼............

台長: 尚未設定
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文