24h購物| | PChome| 登入
2004-01-04 22:36:24| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Lonely Sunday

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2004年1月4日 星期日

今朝差唔多12點先起身,起左身之後就睇電視,睇到3點幾,就唔想睇,因為好悶,之後就上去玩CM4啦,好耐都冇玩過啦,因為條粉腸Adam叫佢寄俾我由3月我返去Brisbane叫佢寄,寄到我11月返HongKong都未寄到過黎.............CM真係可以消磨好多光陰,我不知不覺咁玩到6點幾,之後就過去彪伯娘到燒雞翼啦,燒到9點幾就返屋企,跟住做件好重要既事-----就係沖涼,我好似我琴晚到依家都冇沖涼,因為我琴晚都冇沖涼就訓覺啦,哈哈哈哈哈哈哈.......................之後就打Dairy.......打完Dairy就同Joanna傾左個半鐘度既電話,之後我訓唔著,起身online果陣Sam Ho就話佢留左言俾我,我就去Dairy睇下,點知發現Joyce都留左言俾我喎,知道佢settle down同安全,都ok,之後無聊咁睇返哂我之前打過既Dairy........

P.S. 琴日篇Dairy唔記得多謝Adam,因為琴晚同佢傾完之後,原來佢係最明白我處境既一個,哈哈哈哈..............

Joanna: joanna............JOANNA...........

台長: 尚未設定
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文