24h購物| | PChome| 登入
2003-12-15 23:10:26| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

作客

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003年12月15日 星期一

每逢星期一,都係特別悶既一日,每個星期一,Sam Ho都總係會有事唔返得學既一日,今朝就係俾佢個電話嘈醒......醒左之後又睇返我追緊既衝上雲霄,睇到21集啦,勁......到左點幾,我就出左去游水啦,游到兩點幾就返黎啦,之後就Download Westlife 既新Album,不過覺得ok,唔算太好聽,跟住5點幾就食飯啦........

食完飯之後麟仔就打黎叫我出去打波,咁我就應承佢啦,今晚得我同麟仔同William打,因為Sam Ho佢受到腳傷既困擾,Adam條粉腸就懶出,由於麟仔同William都係住元朗,因此我就被迫"作客"元朗打波啦,出到去7點半,天寒地凍,我就係絛街到等條粉腸麟仔,等到7點50條粉腸先黎,之後就行去Roller場啦,一路打一路等William,佢落左黎之後就同人鬥左幾場波,都嬴喎,之後其他人走哂得返我地3個,我地就玩賭波啦,輸左就請飲野,我地今晚咩都玩哂,射罰球,O.U.T.,鎖匙圈......我都嬴哂,玩O.U.T.果陣我仲用左4個3分波整死左William,William就輸哂,哈哈哈.......最後就玩ONE ON ONE啦,我先對William,玩7分,我係先嬴5比1既情況下反輸俾William 8比6,之後對麟仔又輸,不過我之前嬴左可以Level返,唔使請飲野,之後麟仔就嬴William,嬴左野飲,William呢排賭乜都輸,哈哈哈哈哈..............10點幾就返屋企啦........................

P.S.琴晚真係幾嬲架,不過訓醒覺我又無野囉,不過我唔明你又執著乜野......

台長: 尚未設定
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文