24h購物| | PChome| 登入
2003-07-01 12:36:12| 人氣119| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

黃家駒死忌 過百擁躉拜祭

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黃家駒死忌 過百擁躉拜祭


【 明 報 專 訊 】 昨 日 是 Beyond成 員 黃 家 駒 的 死 忌 , 雖 然 他 離 開 已 有 10年 時 間 , 但 Fans對 他 的 感 情 沒 有 絲 毫 退 減 。 昨 早 過 百 名 Fans到 將 軍 澳 墳 場 家 駒 墓 前 , 帶 備 結 他 、 冷 氣 機 、 波 鞋 、 大 宅 及 侍 女 等 紙 紮 祭 品 燒 給 家 駒 。

家強心情欠佳

黃 家 強 、 黃 貫 中 及 葉 世 榮 到 場 拜 祭 , 但 家 強 心 情 顯 得 頗 差 , 上 香 後 本 想 再 點 煙 給 家 駒 時 , 發 覺 打 火 機 不 見 了 , 並 不 滿 地 叫 助 手 找 打 火 機 , 他 隨 後 對 記 者 說 ﹕ 「 不 好 意 思 ﹗ 希 望 了 解 我 的 心 情 。 」 黃 貫 中 則 感 觸 地 說 ﹕ 「 10年 前 與 今 天 一 樣 都 很 曬 , 轉 眼 已 10年 , 真 是 百 感 交 集 ﹔ 每 年 這 個 時 候 都 不 開 心 , 但 開 心 是 我 們 努 力 工 作 。 」

家 強 昨 日 接 受 商 台 訪 問 談 及 以 前 一 直 很 倚 賴 胞 兄 家 駒 , 一 直 拖 著 他 的 手 行 ﹔ 10年 前 家 駒 突 然 離 開 , 他 曾 怪 責 何 以 之 前 不 讓 他 自 己 步 行 , 令 他 失 去 依 靠 。 不 過 後 來 家 強 覺 得 可 能 是 上 天 給 他 的 考 驗 , 知 道 哥 哥 會 在 遠 方 看 著 他 。

**明報

Beyond 三 子 祭 家 駒

( 星 島 日 報 報 道 ) 昨 天 是 黃 家 駒 的 死 忌 , 雖 然 已 事 隔 10 年 , 但 Fans 對 家 駒 的 感 情 仍 沒 減 退 , 在 Beyond 三 子 到 達 墳 場 前 便 有 上 百 Fans 在 場 等 候 , 更 帶 備 了 紙 紮 的 結 他 、 波 鞋 、 冷 氣 機 、 豪 宅 及 侍 女 等 燒 給 家 駒 。

    昨 天 黃 家 強 的 心 情 明 顯 十 分 差 , 當 他 上 過 香 後 , 本 想 再 燃 點 香 煙 給 家 駒 時 , 卻 發 覺 失 去 了 火 機 , 他 不 滿 的 對 助 手 說 ﹕ 「 你 有 火 機 又 問 我 借 。 」 隨 即 要 助 手 四 處 找 尋 火 機 。 事 後 家 強 表 示 ﹕ 「 不 好 意 思 , 大 家 要 明 白 , 應 該 了 解 我 的 心 情 。 」

    而 阿 Paul 則 感 觸 地 說 ﹕ 「 10 年 前 和 今 天 一 樣 , 非 常 曬 , 之 後 年 年 都 下 雨 , 轉 眼 已 10 年 了 , 真 是 百 感 交 集 , 開 心 的 是 我 們 會 努 力 工 作 , 不 開 心 的 是 每 年 這 個 時 候 也 會 不 開 心 。 」

** 星島日報

家 駒 十 周 年 死 忌 過 百 歌 迷 化 結 他 豪 宅 致 祭

昨 日 是 Beyond 主 音 黃 家 駒 去 世 十 周 年 死 忌 日 , 過 百 名 歌 迷 中 午 到 將 軍 澳 墳 場 拜 祭 , 墓 前 過 百 束 鮮 花 和 禮 物 堆 成 山 丘 , 而 黃 家 強 、 黃 貫 中 和 葉 世 榮 亦 於 下 午 四 時 到 達 。 昨 日 氣 溫 高 達 三 十 二 度 , 烈 日 當 空 下 , 家 強 心 情 興 合 合 , 更 為 失 掉 一 個 打 火 機 而 發 脾 氣 , 事 後 他 道 歉 並 解 釋 在 哥 哥 死 忌 心 情 百 感 交 集 才 發 脾 氣 。

情 緒 波 動 可 理 解

阿 Paul 說 : 「 一 眨 眼 家 駒 走 左 十 年 , 每 年 既 今 日 都 唔 開 心 , 佢 ( 家 強 ) 情 緒 波 動 係 可 以 理 解 。 我 同 家 駒 講 黎 緊 Beyond 巡 迴 演 唱 , 仲 燒 左 D 日 用 品 、 結 他 、 麻 雀 同 埋 一 套 情 侶 裝 畀 佢 。 」 家 強 則 帶 了 鮮 花 、 雞 和 燒 肉 拜 祭 。 而 歌 迷 給 家 駒 的 祭 品 亦 盡 顯 心 思 , 除 了 汽 水 、 蛋 糕 、 紙 鶴 和 結 他 外 , 還 有 波 鞋 、 冷 氣 機 、 有 泳 池 和 侍 女 的 紙 紮 豪 宅 。

發 夢 向 哥 哥 求 助

此 外 , 家 強 接 受 商 台 訪 問 , 剖 白 沒 有 哥 哥 的 三 千 六 百 五 十 夜 。 他 說 : 「 阿 哥 ( 家 駒 ) 走 左 之 後 , 我 對 好 多 事 都 無 晒 感 覺 , 變 得 好 麻 木 。 最 近 我 發 夢 要 佢 幫 我 解 決 一 個 好 小 既 問 題 , 可 想 而 知 我 仲 係 好 依 賴 佢 。 我 覺 得 佢 好 似 上 天 派 黎 既 天 使 守 護 我 一 段 時 間 , 但 時 間 到 就 要 走 。 」 家 強 透 過 空 氣 對 家 駒 說 : 「 以 前 我 會 怪 你 ( 家 駒 ) 點 解 突 然 放 手 , 依 家 我 知 道 係 一 個 考 驗 , 我 合 格 啦 ! 雖 然 你 已 經 放 開 手 , 但 你 一 直 睇 住 我 行 , 從 無 離 開 過 我 。 」

**東方日報


黃家強因家駒發瘂憎

昨 日 是 Beyond 靈 魂 人 物 黃 家 駒 死 忌 , 有 過 百 Fans 帶 備 鮮 花 、 紙 紮 結 他 、 大 宅 連 天 台 泳 池 、 冷 氣 機 、 波 鞋 及 煙 等 到 墓 前 拜 祭 。 黃 家 強 、 黃 貫 中 ( 阿 Paul ) 及 葉 世 榮 一 如 往 年 , 首 先 到 省 善 真 堂 拜 祭 , 隨 後 到 墳 場 上 香 。 雖 然 家 駒 離 開 十 年 , 三 子 似 乎 仍 百 感 交 集 , 家 強 更 因 遺 失 火 機 而 有 點 瘂 憎 , 離 開 時 他 向 在 場 傳 媒 及 Fans 說 : 「 希 望 大 家 理 解 我 今 日 心 情 唔 好 , 唔 好 意 思 。 」

阿Paul去遊行

 阿 Paul 表 示 每 年 今 日 都 是 落 雨 , 但 今 年 與 十 年 前 一 樣 陽 光 普 照 , 他 說 : 「 眨 下 眼 十 年 , 有 開 心 有 唔 開 心 , 開 心 係 我 們 繼 續 努 力 冇 放 棄 , 但 每 年 今 日 總 會 唔 開 心 , 唯 有 再 積 極 先 對 得 住 佢 , 我 同 佢 講 準 備 巡 迴 演 唱 會 。 」 阿 Paul 透 露 於 佛 堂 燒 了 全 新 結 他 及 擴 音 器 、 日 用 品 及 中 式 情 侶 衫 , 還 特 地 準 備 麻 雀 好 讓 家 駒 招 呼 朋 友 。 對 於 家 強 心 情 差 , 他 覺 得 大 家 要 諒 解 。 阿 Paul 直 言 今 日 以 市 民 身 分 參 與 七 一 遊 行 , 問 到 有 否 相 約 家 強 及 世 榮 ? 他 說 : 「 冇 叫 , 唔 想 好 似 強 迫 佢 地 行 。 ( 怕 唔 怕 有 人 乘 機 滋 事 ? ) 我 覺 得 唔 會 , 總 之 依 家 了 唔 了 解 23 條 都 好 , 今 次 有 機 會 表 達 就 要 出 聲 , 唔 可 以 任 人 魚 肉 。 」 世 榮 表 示 拜 山 後 便 回 內 地 工 作 , 故 不 能 參 與 遊 行 。

 日 前 接 受 電 台 訪 問 時 , 家 強 直 言 家 駒 離 開 是 人 生 低 潮 , 但 可 能 物 極 必 反 , 現 時 面 對 任 何 風 浪 都 不 會 執 著 及 不 快 。 經 過 十 年 , 家 人 間 仍 避 提 家 駒 事 件 , 以 免 觸 動 任 何 人 。

似天使在守謢

 早 前 演 唱 會 前 , 家 強 曾 夢 到 家 駒 , 他 說 : 「 個 夢 係 我 準 備 出 台 時 發 覺 重 戴 眼 鏡 同 未 換 衫 , 點 知 家 駒 話 除 左 副 眼 鏡 囉 。 我 發 覺 自 己 好 依 賴 呢 個 人 , 唔 能 夠 自 己 解 決 問 題 。 其 實 家 駒 係 天 使 , 落 黎 帶 Beyond 行 一 段 路 , 雖 然 走 左 仍 守 護 我 們 。 」 家 強 表 示 每 次 聽 到 家 駒 歌 聲 仍 會 落 淚 及 情 緒 波 動 , 節 目 尾 聲 , 家 強 對 家 駒 說 : 「 其 實 你 一 直 拖 住 我 隻 手 , 突 然 放 開 手 , 我 冇 怪 過 你 , 但 呢 個 考 驗 我 係 合 格 , 我 知 你 仍 然 陪 我 。 」

**成報

家強全程鬱鬱寡歡
Beyond祭黃家駒逝世十周年

昨 日 是 黃 家 駒 逝 世 十 周 年 ,Beyond 三 子 黃 家 強 、 黃 貫 中 及 葉 世 榮 帶 住 沉 重 心 情 , 與 過 百 歌 迷 在 烈 日 當 空 下 拜 祭 。

昨 日 是 黃 家 駒 逝 世 十 周 年 的 日 子 , 過 百 忠 實 歌 迷 在 烈 日 當 空 下 一 早 上 山 拜 祭 偶 像 , 墓 前 放 滿 祭 品 , 包 括 鮮 花 、 結 他 、 波 鞋 、 冷 氣 機 、 豪 宅 和 家 駒 生 前 最 愛 的 食 物 等 。

Beyond 三 子 黃 家 強 、 黃 貫 中 ( 阿 Paul ) 及 葉 世 榮 , 先 後 到 九 龍 塘 省 善 真 堂 及 將 軍 澳 華 人 永 遠 墳 場 拜 祭 家 駒 , 三 子 很 有 心 思 , 特 別 訂 製 了 紙 結 他 、 紙 音 響 和 日 用 品 等 祭 品 送 給 家 駒 , 又 帶 備 三 大 袋 附 薦 包 和 一 大 籃 鮮 花 上 山 拜 祭 。


阿Paul百感交集

拜 祭 過 程 中 , 細 佬 家 強 全 程 鬱 鬱 寡 歡 , 加 上 遺 失 了 心 愛 的 打 火 機 , 令 他 非 常 瘂 憎 , 一 副 心 情 極 為 低 落 的 樣 子 。 離 開 前 , 家 強 向 記 者 連 聲 道 歉 , 並 說 ︰ 「 希 望 大 家 理 解 到 我 依 家 既 心 情 , 真 係 唔 好 意 思 。 」 而 他 接 受 商 台 訪 問 時 透 露 , 早 前 籌 備 個 唱 時 重 聽 亡 兄 的 遺 作 , 禁 不 住 流 下 男 兒 淚 。

阿 Paul 亦 百 感 交 集 , 他 說 ︰ 「 開 心 係 大 家 仍 然 努 力 工 作 , 冇 放 棄 音 樂 , 但 係 每 年 呢 個 時 候 就 會 唔 開 心 。 我 頭 先 都 有 同 家 駒 講 , 話 畀 佢 聽 我 們 個 個 都 好 好 。 」 阿 Paul 燒 了 一 套 情 侶 裝 及 一 套 麻 雀 給 家 駒 招 呼 朋 友 。

另 外 , 阿 Paul 表 示 今 日 會 以 一 個 普 通 市 民 身 份 上 街 遊 行 , 反 對 二 十 三 條 立 法 ; 但 世 榮 因 回 內 地 工 作 , 所 以 不 會 出 席 遊 行 。

**太陽報

演 藝 界 朋 友 們   出 發 吧
Beyond : 請 勇 敢 一 點 !

今 日 是 七 . 一 遊 行 的 大 日 子 , 數 以 十 萬 計 巿 民 會 上 街 , 以 實 際 行 動 反 對 二 十 三 條 立 法 , 演 藝 界 亦 積 極 響 應 , 黃 貫 中 、 杜 汶 澤 和 張 堅 庭 不 但 付 諸 行 動 , 更 自 創 警 世 口 號 反 二 十 三 。 而 林 建 明 更 會 穿 上 朋 友 設 計 的 「 防 23 」 T 恤 參 加 遊 行 。

搖 滾 樂 隊 Beyond 成 員 黃 貫 中 ( Paul ) 昨 日 到 將 軍 澳 墳 場 拜 祭 黃 家 駒 時 , 表 示 今 日 會 以 市 民 身 份 遊 行 , 他 昨 日 更 寫 下 「 為 了 我 們 的 前 途 ! 尊 嚴 ! 請 勇 敢 一 點 ! 七 月 一 號 見 ! 」 的 口 號 。 雖 然 葉 世 榮 今 日 要 到 內 地 工 作 , 但 也 透 過 紙 和 筆 寫 下 他 的 心 聲 「 請 珍 惜 一 切 」 。

前 路 茫 茫
「 以 後 日 子 任 人 魚 肉 」

阿 Paul 事 後 說 : 「 係 市 民 都 應 該 支 持 , 可 以 既 話 呼 籲 到 多 一 個 就 得 一 個 , 我 唔 會 強 迫 任 何 人 去 。 我 知 道 好 多 人 對 二 十 三 條 唔 了 解 , 政 府 應 該 畀 多 D 時 間 我 們 , 唔 好 咁 迫 做 呢 一 步 ( 立 法 ) , 今 次 遊 行 有 機 會 去 講 就 好 講 , 否 則 前 途 會 好 黯 淡 , 以 後 既 日 子 就 會 任 人 魚 肉 。 」 記 者 問 阿 Paul 可 擔 心 有 人 在 遊 行 時 趁 機 搞 事 , 阿 Paul 說 : 「 唔 擔 心 , 做 呢 D 事 係 憑 良 心 既 ! 」


Beyond 歌 迷 無 論 如 何 也 遊 行

昨 日 是 Beyond 成 員 黃 家 駒 逝 世 十 周 年 的 日 子 , 黃 家 強 、 葉 世 榮 及 黃 貫 中 ( Paul ) 前 往 將 軍 澳 華 人 永 遠 墳 場 拜 祭 , 在 場 約 有 逾 百 名 歌 迷 帶 備 各 樣 祭 品 和 鮮 花 致 祭 。 早 前 阿 Paul 曾 呼 籲 歌 迷 今 天 上 街 遊 行 , 昨 日 部 份 歌 迷 表 示 無 論 如 何 也 會 出 席 遊 行 , 反 對 二 十 三 條 立 法 。

學 會 照 顧 自 己

此 外 , 家 強 昨 日 於 商 台 的 錄 音 訪 問 時 透 露 於 家 駒 逝 世 後 的 心 路 歷 程 , 他 說 : 「 雖 然 佢 已 經 離 開 我 , 但 係 我 覺 得 佢 依 然 係 我 身 邊 , 之 後 我 認 為 冇 乜 野 係 慘 得 過 呢 件 事 , 亦 都 冇 以 前 咁 執 著 。 以 前 好 多 事 我 都 會 好 依 賴 佢 , 不 過 佢 走 左 之 後 我 學 識 自 己 去 解 決 問 題 。 」

最 後 , 家 強 透 過 節 目 向 家 駒 講 出 一 番 心 底 話 , 他 說 : 「 我 知 你 一 直 拖 住 我 隻 手 , 但 你 突 然 間 放 手 , 我 冇 怪 到 你 咁 做 , 我 知 呢 一 個 係 一 個 考 驗 , 而 呢 一 個 考 驗 已 經 合 格 左 。 雖 然 你 冇 再 拖 住 我 隻 手 , 不 過 我 知 你 仍 然 係 陪 住 我 、 睇 住 我 。

**蘋果日報」

台長: P仔
人氣(119) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文