24h購物| | PChome| 登入
2004-04-18 19:06:00| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ANGER !!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

◆◇今個星期唔係因為我無野做所以就無打日記!!相反都算多野多!!!
◆◇星期一 同左Jenny ,阿耀,Amy ,Alex去左石澳游水,燒野食!!好開心!!
◆◇星期三去左打波...阿耀同Jenny....幫我Win 左餐飯返來!哈!!因為身上得$5!
◆◇星期五Vanna,Vie,瘦,晴黎左我家做3D max!!!雖然去唔到打波....但都過左開心的一天!!!
◆◇星期二,四就係返學......放學!!咁又一日!!!
◆◇星期六即是yesterday!!我個籃球相架完成左一半啦!!好開心!!而且我發現好多人都好鐘意!!哈哈!!晚上開會!!!我自己又多左小小人生理論!!哈哈!!生與死!!
◆◇而今日....唔想講!!!蹾相....又好似無咩結果咁!!!但就蹾到呢一張有d感覺!!因為係紅色!!I like Red Colour !!

台長: 彭彭
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文