24h購物| | PChome| 登入
2003-12-26 00:51:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

16-18.12

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近好多功課做咁!!!眾多之中造石膏,倒模就為之最煩!!!!
但經過多次失望之後,我都有6個仔女出到世!!
呵呵!!!!遲d 同佢地扮靚靚,上埋色!!就好正啦!!!
諗起都開心!!哈哈哈
這幅風景畫係一幅名畫黎ga !!係由我,阿恩,阿Vie 阿瘦 and Lynn 貼出來的!!!諗返起貼個時都好笑!!哈哈!!我同阿恩用手指上色....好好玩呀!!!
之後又係咁加水.........係咪好靚呢??係邊一個畫家g a畫呀?我唔記得左啦!!
呵呵
個4隻手手當然係我ga la !!原本想上紅色...但我做曬紅色wor!!所以咪上藍色lor !!對比色係橙色!!而灰色個隻....其實係藍加泥色!!就搞成咁啦!!
真係估你唔到呀!!哈哈!!

p.s 其實唔只呢幾樣ga !!!重有....Marker,插圖,PVC(Egg) & 燈sketch!!!
當然有一d係我之前懶0者....and 有d 係無做到ga !!!哈哈哈
懶!!!!

台長: 彭彭
人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文