24h購物| | PChome| 登入
2006-02-18 14:44:27| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

要饮多d水,有益吖~~~!!!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好啦...开心完之后又要各忙各啦...

碌到没时没候吖...好搞笑吖...我地~~~~不过真系未碌过呢....~~~~!!!!

我地d.KFC卷同M记d都没用过....我睇距地系我呢边都系等过期架啦..

熊猫你要记得饮多d水,训多d觉,休息好d~~~!!
唔系点样捱到翻黎卑我遭制喔~~~
你要系果边好好甘过吖....知没~~~?????

我就系呢边自己喂自己....
我地嘎减肥计划要开始啦~~~~~~加油加油加油~~!!!!!!!



台長: 大熊
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文