24h購物| | PChome| 登入
2004-04-27 04:42:34| 人氣239| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

係又點 林嘉欣

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

[壹周刊 第737期]

一 刻 館

重 返 娛 樂 圈 四 年 , 環 繞 林 嘉 欣 最 多 唔 係 是 非 緋 聞 , 而 是 一 單 又 一 單 , 抨 擊 她 肥 腫 難 分 的 報 導 。
兩 年 前 出 席 香 港 電 影 金 像 獎 , 因 為 體 形 發 福 , 試 極 無 一 件 晚 裝 合 適 , 焗 著 牛 仔 褲 上 台 , 結 果 一 致 劣 評 ; 就 算 去 年 以 六 十 萬 做 纖 體 代 言 人 , 一 樣 無 大 改 善 。
「 有 時 因 為 工 作 唔 係 香 港 , 或 者 趕 戲 無 時 間 做 機 ( 瘦 身 療 程 ) , 但 其 實 纖 體 公 司 同 我 一 直 有 共 識 , 佢 地 對 我 好 好 , 唔 係 要 求 我 好 骨 感 好 瘦 , 只 係 想 我 瘦 番 d , 健 康 唔 臃 腫 , 我 會 努 力 ! 」
係 肥 嘟 嘟 又 點 ! 擺 在 眼 前 , 林 嘉 欣 未 有 因 此 受 影 響 。 睇 開 d 啦 ! 或 者 真 係 肥 人 有 肥 福 !

Profile

姓 名 : 林 嘉 欣
英 文 名 : Karena Lam
生 日 : 78 年 8 月 17 日
電 影 : 《 異 度 空 間 》 、 《 男 人 四 十 》 、 《 雙 雄 》 、 《 戀 之 風 景 》 、 《 六 樓 后 座 》 、 《 救 命 》 等 。
廣 告 : 護 舒 寶 、 花 王 護 膚 品 ( 國 內 ) 、 溫 綺 休 閒 服 、 瑪 花 纖 體 、 Regene 、 麥 當 勞 等 。

台長: 清水
人氣(239) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文