24h購物| | PChome| 登入
2004-04-22 04:05:48| 人氣175| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

林嘉欣唔怕批評刀槍不入 (4.22.04)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

[蘋果日報]

林 嘉 欣 及 導 演 羅 志 良 前 晚 在 銅 鑼 灣 出 席 新 片 《 救 命 》 電 影 研 討 會 , 不 過 女 主 角 之 一 的 李 心 潔 卻 因 為 腸 胃 炎 缺 席 。

有 時 間 才 健 身
林 嘉 欣 前 晚 一 身 「 街 坊 裝 」 現 身 , 她 說 : 「 我 第 一 次 參 加 呢 d 研 討 會 , 冇 心 理 準 備 , 要 睇 觀 眾 即 興 反 應 , 我 既 朋 友 就 話 《 救 命 》 好 睇 , 我 想 聽 誠 實 既 批 評 , 一 定 會 接 受 , 唔 好 問 無 聊 問 題 。 」 那 麼 她 會 否 介 意 外 間 時 常 針 對 她 的 身 形 呢 ? 林 嘉 欣 說 : 「 都 講 左 三 年 , 刀 槍 不 入 , 咪 話 我 肥 到 見 唔 到 腳 , 我 都 想 keep fit , 但 等 有 時 間 先 做 運 動 。 」

此 外 , 《 救 命 》 前 晚 在 旺 角 舉 行 招 待 場 , 卻 發 生 火 警 , 有 觀 眾 即 場 大 叫 「 救 命 」 , 對 此 羅 志 良 說 : 「 我 都 了 解 過 , 係 地 下 電 線 冒 煙 。 」

台長: 清水
人氣(175) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 偶像後援(藝人、後援會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文