24h購物| | PChome| 登入
2003-11-06 22:48:06| 人氣289| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

kimochi

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日既心情好奇怪…
唔通又來過?
唔想咁…

搞到ms law psy堂後走來問我做乜事,乜我個樣咁凝重咩?其實無事發生架喎…不過有個咁好既先生就好開心^^

ms chan今日終於番左啦,
ya ppa ri…
係屋企有事…
佢今日個樣超殘,仲好似瘦左d
佢平時咁錫屋企人,佢既難過相信係我唔能夠明白…
佢同我地講果陣仲哽咽,feel到佢忍喊忍得好辛苦,我個心都好"la"…唔想見到人地唔開心,唔想見到人地喊…今日佢都無教到書,我地就自己傾陣計…跟住聽到ah poon呢排既事,我又好唔開心,因為佢唔開心…
身邊有人唔開心我會好易被感染…
希望ah poon快d遠離煩惱,開心番!

大家都諗住做d野希望ms chan努力下去,今日走左去muji買用料…

原本hse gathering,但我真係想避靜既關係,無去到,番左家,之後自己行左幾個中頭街…好耐無試過,但真係好中意自己一個果陣,好隨意


放左學,winko話我其實真係好易喊,我話不嬲都係,不過唔知點解大家見到我喊都好稀奇咁,好似上年last day我喊到死,d人個個係咁影我喊既樣+_+,但其實我不知幾易…
要整喊我好易,o係我無乜精神既日子走來問我幾句做乜事呀?我就會係咁喊…不過朋友就唔得喎,反而d一d都唔熟就好得,次次都死!好似今日ms law勁問我,我都差d…
點解我咁易喊架呢?
次次o係人面前喊完我都會好自責,覺得自己好核突,點解要喊!好似好弱咁!

或者…
我有個朋友講得arm,
我太中意逞強+_+

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(289) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文