24h購物| | PChome| 登入
2003-08-22 13:34:00| 人氣75| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/8

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日要12點入場,10點就出到原宿,so臨入去前去左間cafe食野,d朱古力包好好味!!
11點左右我地就到場,呆等…中途去左搵個日fan影相,因為個日fan整左GO袋好靚!
呢場坐2階5列,都幾近!
一開場就唱番舊歌,Music for the people, Made in Japan, Beat your heart!
午場都好high,同尋日完全唔同,
唱《太陽bashoXXX》果陣,全場fanz一齊揮手同LALALA,好齊,搞到我感動到喊+_+
VV program好睇過V program我覺得,feel到d $似乎都走哂去VV咁,有好多爆破,火團,激光!反應又好,所以真係幾感動!我諗,日fan同香港fan唔同既就係,日fan好守規矩,好齊好一致,香港fan就好瘋狂好high,兩樣有唔同既好啦!
今日既solo masa係唱情歌(仲有假雪飄落來tim),GO就跳舞唱歌啦,爆型!睇到呆左…inocchi就自彈自唱,好好聽!^^
GO拋簽名板拋去我地果到,我地都掂到個牌,但最後比坐我朋友隔離果個日fan得到左!個日fan都比我地同塊版影相,好好人!雖然拎唔到個牌係好失望!
Ai no melody全場一齊跳!Darling最尾!
跟住就Encore,Believe your smile果陣准一有走上來企o係我地個block前面,仲同我地笑同揮手,於是我就失控狂喊,嚇親我朋友,跟住我朋友就不斷叫我轉本命!

晚場坐一階3列,爆近!准一又走過來啦…><
基本上CC都幾係多走過來,但走近我地個block就唔望我地囉!但好奇怪囉!一行番遠少少就會望住我地喎+_+,特別是跳Ai no melody果陣,(GO o係中間條花道)唱歌果陣GO係望住arena,一到chorus要跳舞就望住我地果邊
MC時間GO同ken都有望我地果邊,我朋友話GO有同ken ji ji jum左陣,跟住就兩個一齊望來我地果邊,係就好啦!我就睇唔到呀,因為我累到坐埋一邊打喊露,笑都笑唔出…兩日睇四場用盡哂所有精力真係!
我朋友仲話當准一走左上2階,而我又掛住望准一既時候,GO o係中間跑緊來,佢望住我地囉,跟住仲比我個朋友話會比GO誤會我地中意既係准一唔係GO…=p
跳「本氣100%」果陣,Go行錯位,跟住准一就面向GO(超挑釁^^||)點知GO伸手望佢下面,准一就即刻縮!好好笑!田田萬歲!佢地兩個o係con上面成日玩來玩去架!好得意!

p.s.奉勸要去日本睇con既大家唔好整到個HK牌太大!因為V6其實唔會對海外fan特別好~
佢地會望會停低,但要佢地做d好野係唔會囉!~~

台長: sally

您可能對以下文章有興趣

人氣(75) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文