24h購物| | PChome| 登入
2005-10-12 23:52:31| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

塔門,東坪洲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

主日係謝貴枝弟兄的分享,講及利未人的呼召,從一個揀選到生命代替生命的職事,但竟去到以斯拉”一個利未人也沒有”的荒涼.主把自己放在這個年代,必定有主的心意,問題是有應召的人嗎? 會後很快便回家休息,下午温習了兩個鐘Module B便去金鐘力寶中心13F上堂. 遲了幾分鐘,一班有25人,分5組,一開始有自我介紹,有一半人做Big4,得我做Fin. Analyst,其實上堂都幾廢,下半場的present,開始發覺以前UST人啲英文都唔錯,因為今堂啲人啲present水準真係嘛嘛.

今日要六點幾起身,因為八點三要去到中大集合去東坪洲,一上船就唱詩”一路我蒙救主引領”,我地差不多重覆唱了十次,很多人都同感主恩. 我地四人(偉文,卓智,順達)落去下層傾計,好快就到第一個目的地:塔門. 導遊帶我地行吓個島,係一個山丘草地上影張團體相,不過其實呢個島係為咗黎食午飯,雖然衞生環境稍差,不過都要將就吓,唔少弟兄姊妹都買”無冰凍奶茶”飲,不過我就覺得$16有啲貴.

上船向東坪州出發,途中和順達傾了許多,約拿單同大衞:除咗你真係無第二個. 東坪州係大亞灣核電廠對面,地形特別,尤其係有”頁岩”,我地都好熱鬧咁周圍影相, 又發現咗啲水中生活的昆虫,最後係難過水附近影多張驚險的團體相先回程. 係個半鐘的航程,我地係船頭繼續分享,連燦明都加入埋,真係好豐富. 佢都好羨慕我地有操練的機會,應好好珍惜.

因為大家都意猶未盡,落船後我地5人就去崇基canteen食tea,繼續交通信主的經歷同感受,燦明竟然知道我前週六分享的詩歌及內容,再一次證明主的信實,以祈禱為結束,竟然己經六點半,此情此境真係只此一次,很感恩. (本來今晚約咗位小姐,不過突然唔得,咁唯有取消我地的aqua飲嘢之旅)

台長: Dennis
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文