24h購物| | PChome| 登入
2005-04-26 01:30:30| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

rib curl背心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Kwan,不是的,你很堅強,很大方得體,別把自己看扁了. 你就是堅強,才能夠維持都今時今日,如果我係你的時候,一定很快就支持不了,還是身邊還常有一個串咀得要命的Dennis. 我的acct科,無論cost/financial/audit都係慘淡收場,其他讀得好都無用喇,最無奈係都努力過嘛,同你地呢啲人重係差十條街. 雖然感情/mental我係有好多好多的煩惱,但係生活實際上我還是很幸福的....真係好富足的生活,所以我唔敢去怨,如果唔係就真係好無賴.

睇穆勒日記,神係位活的神,不只是亞伯拉罕的神,而是我的神. 麻雀不種也不收,我地的天父尚且養活,何況我地,呢個咁美麗的圖畫彷彿係穆勒的身上看到出來,他兩年中有五十次分文沒有,但這就使他與神非常靠近,主每早晨都會到他那裏去看看,去供給他當日所需,當人沒有別的所靠的時候,才能絕對的去靠神,如果還有整個月的錢的时候,主便不會日日去看他了. 其實千萬金銀對住主又算什麼,但如果我地得了又有何益呢? 主從來都係看重那個人,過於看重那人所做的.

我想同弟兄講,我都己經講咗我一路都好想講的,就係我地唔可以再係咁(我係話我地,我都好需要),我地唔可以再停留係反反覆覆,成日同神爭辯的地步,咁係對我地的靈命完全無好處,永遠都無可能成長. 其實我成日都話,好多嘢要講到出口就好低層次,好無價值,就好似如果要呀媽同你講先識孝順就真係好低. 講理由,主係最有資格同我地講,但係主無,因為unconditional love,完全不計算的愛就係咁,所以,如果我地今日重成日問點解,我諗我地對於加略山的愛真係唔係咁認識,對於"父呀,赦免他們,因為他們所作的他們不曉得"還不明白.

今日上堂,Stephen己經令我對佢徹底失望,屢次欺騙我的感情同信任. 上完221,本來諗住一齊食飯一齊傾present,點知有啲唔妥....你唔使介意,因為我知你先至係最辛苦,最大的受苦者. 之後去gym room,同Leo(gym room人)去尖咀,係海運買咗衫rib curl背心,白色的,都係200蚊,其實本來諗住買背囊,不過諗諗吓都係算. 如果去得成旅行就買喇.

有人考完a level,辛苦晒.

台長: Dennis
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文