24h購物| | PChome| 登入
2002-05-11 02:44:15| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雜菜煲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

由佐敦返屋企, 已經係早上既五點半。雖然係好眼訓, 不過都係訓左兩個半鍾就起身, 因為星期四那天真是多多多多事之日。只好靠呢2.5小時來支撐全日既勞碌。

先係要搞學校個club關於財政既野(我是club的財爺呢), for之後開會要同大家講的。一搞完d野, 就要返中大開個會...........哈哈~當我講財政的事, 覺得自己好威, 好有成功感, 好似宣報咁。

開完會又要去interview迎新營既工作人。本來去之前都好擔心架.........因為我去in既係文宣(文娛及宣傳部).........他們俾我既印象都係好cool........又串........所以...咁次面試.......我都唔期望d乜(當然, 我梗係好想做啦), 就算唔俾我入.........都希望唔好為難我....令我難受.........

哈哈~誰知原來佢地都好好人架~~~~~~我原先約左四點去in, 但個會開遲左, 所以遲大到.......去到個陣已經冇曬人.............好彩學生會既人都好nice, 打電話通知其中一個負責人。冇幾耐, 佢同好幾個文宣core就突登返黎in我同另一個同學。松鼠好warm呀, 講好多文宣既野我知。阿傑又一d都唔串。仲有兩個大佬都好nice。

我好想入到 ”舞台” (文宣其中一隊)。好想好想...........希望得啦~

面試之後又要趕去小瀝源同人補習。

Yeah!跟住就係返早堂詩班。那天是我第一次返。我諗我會愈來愈鍾意, 因為唱的歌真係好好好聽!!! 而且弟兄姊妹都好照顧。希望可以繼續返到啦......唔好同第時要做既野撞時間。

終於可以返屋企啦............雖然咁充實既一日可算係補返星期三既頹廢, 不過.....我諗我已經好傷。But總算開心。




台長: 于善
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文