24h購物| | PChome| 登入
2003-03-06 02:07:01| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

攝影(照片三) photography(photo 3)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這張是橋了好久的位置,才找到後面背景全都是紫色小花的說,我覺得照起來的感覺有點像康乃馨。我在去年母親節時,寫了一張卡片給媽媽,用這張當封面(雖然它是白色的,不過我們家沒有這方面的忌諱啦!而且他真的也不是康乃馨)。我老媽超高興的,畢竟我很久沒寫卡片給她了,還送上我的香吻兩個(真是不害譟 ^_^)

I spent a lot of time to find the best angle to take this photo with the purple flowers as background. I thought those flowers like carnation a bit. I wrote a card to my mom on the Mother's Day last year. And I use it to be the card's cover(Although its color is white, but in my home, we don't have such taboo like this. And it is not carnation anyway.) My mom was really happy when she got the card. After all I hadn't wrote her a card for a period of time. And plus my two kisses. haha~~~~


台長: Hsin
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文