24h購物| | PChome| 登入
2005-10-16 12:19:44| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

10月15日*玩足全日*~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日*
我一早就出左去*
等埋細寶*搭車車出mk喇*
去唱k"""今次最平= ="
35蚊*xd*
叫到2點幾*就去睇戲喇*
去左朗豪ua**
嘩..無晒位...
本來想睇高凶三萬咫*
之後無晒喇.."
睇小企鵝大長征*
哈哈*d企鵝勁得意~*
我好中2呀*!!肥dodo咁*~
睇完...就行左陣*
搵野*搵野...mk無晒*!
飛出尖咀...好野*有呀*~
不過唔係果隻*照殺*~
得番一隻咋*好彩T^T"
之後見到fiona*唔同左*
成熟左*xd**細寶勁好笑囉果時*~
之後我就搭火車去粉嶺搵babe喇..
去到佢屋企樓下..先打比佢*
之後佢落左黎...
miss*交罰抄呀我*
仲有野送添**唔好虐待佢呀-w-"
之後傾左陣*其實唔想走架*
但你要食飯就算喇*~
佢走左...坐左陣*就搭番車出mk喇*~
細寶同埋淫賤小man man係mk度等我~
去到嚕...我地去食野*
食麻辣米線= ="辣就唔辣喇*
但好麻囉*v*"細寶食果碗*~正野呀!!
keke*司華力腸米線*全走*~
真係清淡~*一路食一路笑*
坐佢對面好難頂=w=""
食完*去左新之*
諗住打機*點知個阿婆又企左係度*~
望住晒**so**諗住去好旺角...落到一半*
佢地唔見左*原來佢地係上面..
細寶話d煙味wor= =""
之後就去左9龍灣喇*
魚..玩玩下*無喇喇pc查牌~*
要即刻走..""我地走左一條*走唔番落去既路*€
之後我地行左一條~*上緊電梯既野落去....
好激呀*差d 仆親*~xd*
之後佢地拎埋個一蚊兜出黎*~
笑死左....then*~
我地去左玩果d..小童*入10蚊玩果d車車*
點知過重...我地只好坐=- =""
玩左一陣**上到去*見到有d好似北姑既物體比人捉左出黎*
可能人地以為佢ii呀*~xd
11點幾..12點*我地就搭番地鐵去mk~*
再轉小巴番大埔喇*
之後就行番屋企*
傾計傾計*~我要快d到15歲!!
我要返工呀!!T^T""
1點半到*返到屋企嚕~*
沖涼*玩電老*3點幾4點*訓覺*!
今日..好似撞到好多人*亦好多人撞到我*~
但我唔知邊個*=w=""
今日**我好掛住妳*~
但我真係唔知你有無掛住我*T^T"
今日..我好開心""
但係*有幾個時刻*我係好想喊*~
今日............................

台長: 堂”泳....yo”"
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文