24h購物| | PChome| 登入
2005-10-02 19:43:43| 人氣586| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

第10天~!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

922---0係nu度玩,一玩...就開始唔係玩la~!
923---你上左來搵我,仲同我一齊返工,果日係我第一日返工,同"cathin"小姐一齊等我放工,其間你同我講,如果而家唔係做梗野就好了~!再夜d~!就辣到仆街了.
跟住你凍我又有d暈,去左ok買糖同埋熱朱古力,行左個圈~
924---零晨時份回家,你去"cathin"屋企,我返大埔,你同我一齊坐小巴,我錫左你一啖,就係咁,我投入左了.跟住下晏我來左粉嶺搵你地,仲叫左pizza食tim~之後我送你去mk去既途中又唔知點解去左kowloon,又唔知點解行左個好耐既hk站去到mk我就返工了.你打排打到唔理我我係咁擦d台咁law~
925---我放工了,來pl接你返我屋企,就係咁~你就第一次來左我度過夜la~!
我仲整左杯好難飲既野比你tim~!之後訓醒我地就去左唱k~去左我以前做果間"廣東道100號"我仲buy左芝士旦糕比你,跟住你好快就累到訓左了...訓到3點幾我地去左ko先生到...
926---你冇返到學,mber上左來搵我地去左食野我礦工~我地就去左迪欣湖再去左廟街食飯咁law.927---我返工我約左你去又一城跟住去左我公司開會再攪到好夜又去左食我既粥你既面再送你返屋企
928---你去dance,我返工,我放果陣同你亞媽傾左個幾鍾電話,說服左佢好多野,我都好開心,之後我去左mk搵你,我地又去左ko先生度,我同你做功課畫cap,沖涼攪野訓~
929---第2日如是者你又冇返學~你亞媽"fuck"到我暈,但你都仲要落nu,最後我一定係屈服la~你之後就跟左我返家再出mk做d野再落廟街搵草姐,佢同你都講左好耐喎~
之後我地同埋kago bb一齊去nu玩la~!!!同亞妹,hillda,亞bei仲有好多識既人玩仲比人抄tim~!!!我好憎果個男人~!!!去完nu...
930---我同kago bb嗌交,同你返家,我發誓我一定會整番茄旦你食tum返你~!!!
你來左我度訓左一陣我就送你返學la~!而我就去左tst做野~做完野就訓一陣就教班再返工...就死了...
101---放左工都4點幾~我去左pl接你走~上來我度訓,一返到家就暈左了...一起身就2點幾,我mum同dad返來整野比我地食,一齊睇dvd又睇vcd咁law~跟住我地又入左room la...攪到好晏先出到門口,我又late你又late~我陪你由大埔到觀塘再灣仔先知...我盪失路~好想哭~我late左成1個鍾~!!!好驚~!!
返到去~好彩冇是~但好唔舒服~早退~有個傻tb溝我~!!!!
102---我當然狠狠地拒絕la~!我拎住一堆油,約左lok食飯~去左mk~途0係巴士見到你~果一刻我真係好開心ga~!因為我真係好掛住你~!食完野我仆去pl搵你~一齊去塗鴉~同埋呀grap同mber~一陣子佢地走先~得返我地2丁人~噴到6時許去左洗手再食m記,完全忘記工作...畫左好多作品~好累~我同你去到沙田就目送你離開了~
之後我就橙...去左lowo又去左火大學又太和~勁搭過站~我最後成8點幾先返到家~
之後我又暈低了...
而家~!我訓到4點幾~同kago傾左一陣電話同yee chat左一陣同你講左好多陣電話同食面打日記~再出去~好yeah~!
勁呀~勁爆累呀~ha~!但我like喎~!
你-----就是呀mi小姐la~!!!!
我而家同亞mi小姐拍拖呀~!係呀~係佢呀~拍手la~咩呀~!!
hahahaha~din撚左...

台長: nichole
人氣(586) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 彩虹同志(同志心情、資訊)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文