24h購物| | PChome| 登入
2003-02-05 22:29:51| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/1~~放縱既一日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我family 一早入左荃灣拜年//我當然例必唔去啦...咁我咪去左香港中央溫書囉...我一點鐘去到都冇位啦....咁我咪坐左係特別閱讀區溫囉...不過我出奇..唔係..應該係好有緣囉撞到candace, eva and yellow 佢地...以前我地三個都係係土瓜灣一齊溫..now 竟然係香港再見ua....so 邪!!個海景好靚
住個維多利亞港溫書你話幾正...

之後大約6:00到啦..收到mum 個電話.佢叫我同佢食飯..因為係希希(10 years old)生日..叫我去佢個生日會woo..咁我都溫到悶悶地..咁我咪去啦

我同佢地date 左係尖沙咀red box唱...大約有10幾人到啦
個個都係anutie uncle 級...so..有d怪....around 11:00到啦.走左d 人
come 左一d 我識既auntie
個氣氛唔同哂呀...我地一group friend 玩到1點幾囉...我唱左好多我好love 既songs...so happy...

今日比我知道左一個道理...
呢一個世界係唔會咁q 既緣份ga...刻意安排個d...人為既.....冇意思呀!!!
我最憎人地呃我...
你叫我仲點可以同你用心交朋友???




台長: 愛你既Rebecca
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文