24h購物| | PChome| 登入
2002-12-25 14:09:21| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/12~有金雞陪既平安夜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係平安夜呀..同左group朋友去左天水圍睇戲..無計啦,,金雞仲未做正場呀.又難買飛..so 去左咁遠睇loo..唔緊要啦..佢地有車....好快就去到啦

話哂係聖誕,,咁一定要食聖誕大餐啦
我地係天水圍一間resturant 食左好豐富既dinner...仲聖誕禮物ya....不過好好笑..未食頭盤就上甜品呀

我地好趕呀
so 好快要chur完份dinner 飛see film...不過都late左5mins 入場呀...救命呀一開場笑到完場呀..少d 氣都唔掂....eason 係小鋼炮呀..我諗起一個朋友呀...sandra 真係好正..又姣又身材正...叫得銷魂...係男仔都不妨一睇
女仔...去學下野啦

之後本來想食b仔糖水.不過佢要趕下炑場下.so cancel 左.不過都好night 啦...so 唔緊要啦...

好開心到佢送比我既winnie the pooh 記事簿呀...我一定日日都帶住佢返學呀

仲有一樣野好開心呀...因為收到好多朋友既sms 呀回都回到手軟呀....
/^0^
4點幾收到神父電話..我都訓左啦...so我都唔知佢講乜...我only ans 係係係...真係囉命!!!!

台長: 愛你既Rebecca
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文