24h購物| | PChome| 登入
2002-06-27 22:39:35| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27/6~好死開心呀!吐氣揚眉

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔知係唔係傻人有傻福....真係唔知點講呀...傻下傻下咁.中lit比我傻左個第一woo..係第一呀..我係協恩咁多年都未試過ga,我0個時真係開心都唔識出聲...only識得笑...although 囉唔到subject prize.不過我個目標係schloarship 獎學金呀!我一定得ga!

點celebrate???ofcos 游水啦..我呢排咁like swimming..有老婆仔陪我yama..仍話我又fit左啦...加上at night 又有婆婆cook好多我鐘意食既野..我already好心足ga啦

原來努力係有回報呀.唔係廢ga..我要比心機呀..為左我個獎學金..唔可以白費呀...!!可能有d野真係天意..係上天比我最好既生日禮物...咁咪可以專心d囉!!唔洗煩!!最好不過...

如果之前有人擔心我...驚我唔開心..或者係d唔知咩原因要關心我..對我好..我可以同佢講我而家好開心呀 好充實..唔洗再擔心我啦!ok??


台長: 愛你既Rebecca
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文