24h購物| | PChome| 登入
2005-11-29 15:33:11| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

假日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一日去了church到食飯, 好豐富不過不太like成日都俾人隔住~~
第二日成班fd去了餐館食飯, 同樣的豐富, 而且henessy來了探我們, 好特別既日子, 好開心~~ 不過都係個句你做物日日都要跟住佢~~食完飯後, 來到我家, 不錯既氣氛, 可惜我總覺得你有些避開我, 仲有你做物又要隔住le~~
第三日, 訓到下午5點, 醒來個陣, full of ... in my mind
我知道我衰了la~~
第4日出去玩, 本來想開開心心, 點知都係因為自己eq低, 無自信, 最後唔小心撞了落條鐵柱, 有隻復活egg係頭, 好痛呀!!! 頭同心都痛,酸酸甜甜既感覺~~真係入心入肺~~
第5日你話來攞返部腦, 係巴士站等了你過半鐘, 好cold 呀!!! 不過算la, 如果唔係因為你, 我才唔會咁傻, 不過天呀~~你條友跟夠未!!! 跟個有完沒完!!! 人地來攞腦, 你又來做物呀~~ 保你大唔好跟la ok~~ 本來應該好好既氣氛, 多了你一個, 物mood 都俾你搞亂!!!
p.s. 戒粗口, 斯文人唔講粗口!!!

台長: 懶洋洋的風
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文