24h購物| | PChome| 登入
2004-12-26 21:34:42| 人氣23| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

妮妮的一天~26/12~~boxing day?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


今朝一起身就聽到msg聲,原來係阿yung send黎話圖書館今日唔開,咁我就繼續係張床度訓,訓到成十二點,好耐都無試過訓到咁晏添,之後林健新又煮麵比我食,食.食.食,之後又online&打日記,睇左人地d日記,睇下人地有咩做,原來Shing平安夜果日都係鰠尖沙咀海旁度睇煙花,咁都撞唔到,無緣就真係無緣架喇,其實我知好多人都會去尖沙咀,不過都係一個都撞唔到姐>~<~~,唉......

  我都收過無咩禮物,今日都無野拆,所以今日都唔可以叫做boxing day>~<~~,三點幾終於有野拆喇,拆自己沖涼,哈哈~~,之後個廳有人賭馬,瑤瑤係房訓緊,咁我就諗住訓住溫書,不過我抵不住電視既誘惑,去左睇電視,睇左忍者龜同巴斯光年,忍者龜勁樣衰既?

之後睇左個台灣節目,有五個女仔,四個大胸,一個平胸,要人估邊個係平胸美少女,嘩~~,之後開估其餘個四個由E到H都有@_@,其實果個平胸美少女都有B,不過同我一樣唔明顯姐,哈哈~~,之後訓左陣,瑤瑤醒左之後就返自己房訓,訓到食飯先醒,訓到個枕頭都扁哂,今日一個字講哂,訓~~

之後睇下電視咁就過埋今日,聽日就要去婚禮喇,心情緊張添,不過都唔係我嫁,哈哈~~

台長: 妮妮
人氣(23) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文