24h購物| | PChome| 登入
2004-03-18 23:44:04| 人氣54| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

歷史笑位

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日因為comp lit
去左香港歷史博物館~
其實keep住頭很痛~~~冇mood玩~~
諗住正經睇野算啦~
ai~
不過o係展覽館2既時候
就笑到癲左
嘩哈哈
發現唔知幾億年前既人像
同一個我地tutor group既女人一樣樣
係一模一樣!!!!!!!!
自己偷笑一番
講比同行莊友聽之後
某莊友笑到really pa o係地下度law
跟住笑笑笑笑笑左好一陣子
(你知道
我lee d一笑就一發不可收恰ga啦~~哈哈)
好似過左好幾個場館先停law~
好難受呀~~
再次o係museum爆笑一番~~
elizebeth(我地tutor)好想知咩事
為左保存口德
當然冇講啦~~
嘩哈哈
好似好harsh 咁
話人地似chimpanzee~~
佢話佢同過好多人去果度睇
冇一個睇得我地咁開心wor
哈哈

真係癲ga~~~
ai~~


記得上次去文化博物館
同妖亮去(form6中化sir)~更爆笑~~~
佢真係~~~~~
1.懶醒
有遵賞人員介紹野+帶我地行既(--洪小姐,一個講唔正廣東話既女人
諗諗下同未戒鄉音既妖亮好襯~~哈哈)
洪小姐:(內容係我亂作既)
咁香港既市花係洋紫荊,深圳既市花係百合,咁北京既市花係咩呀?
學生:鴉雀無聲
妖:(一副懶醒的樣子)玫瑰,佢地都係唔識ga啦~
洪:(尷尬的樣子,扮聽佢唔倒)咁北京既市花就係鬱金香啦~
*嘩哈哈~好樣衰呀~大家忍笑忍得好辛苦~~

2.咸濕性格現形記
洪:咁lee一副畫就用左散點透視既方法o黎晝既
妖:咁可唔可以講解一下點樣三點透視呀,洪小姐(用返佢平日塊面紅紅地、猥瑣,笑吟吟的樣子)
lee個moment,
好似走開左爆笑一番~~

lee次museum之旅
仲有幾個笑位~~
哈哈哈哈
唔講咁多啦~~
係咪好wonder我點解記得咁清楚??哈哈
都話我會抄低等第日笑下ga啦~~
而家disclose住lee d先啦~


點解會咁呢?
莫非係大家o係好boring
所以找緊所有
咩都爆笑一番?

台長: Nancy
人氣(54) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文