24h購物| | PChome| 登入
2005-06-04 23:16:36| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/6 發燒發冷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

4/6 星期六

今朝8點幾起身同媽咪@英記食早餐!!
返到屋企就返房溫書!!

一直都好地地既!!
到彭二佬走左之後我就開始發冷!!
病都病得準時過人囉!!
個頭勁熱,但係全身勁凍起晒雞皮!!
凍到我d手毛一條條豎起晒!!

家姐陪我出去睇醫生!!
一路行一路打冷陣!!
見到人地熱辣辣我自己就凍到死!!
家姐好唔體貼囉!!
明知我暈下暈下都唔扶我行!!

今晚本身可以1家人開開心心咁食飯架嘛!!
但我又無啦啦會病左架囉!!
媽咪今晚仲煮左好多我鍾意食既野都冇胃口食!!
Shitttttttttttttttt!!
可能尋晚淋左少少雨,今日又全日坐0係冷氣房到!!
考試先黎病,玩咩!!
唉~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機
冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機
冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機冇心機



*不過我今日睇左NANA#11!!
睇完好滿足超開心呀!!XDDD
我愛死NANA!!
NANANANANANANANNANANANANANANANANANANANANANANANA
正到爆!!XD





台長: Sexy Baby
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文