24h購物| | PChome| 登入
2004-08-22 23:16:09| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

19/8 正宗豬骨煲

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19/8 星期四

今日返工特別過得輕鬆,因為夜晚約左小蘭食飯,放工後同Fanny & 阿郡去裕民坊join小蘭,兩年冇見了,我的心情很緊張,見到面時又好老套地講句『真係好耐冇見面…』 ̄▽ ̄||| 小蘭留長了頭髮,身形雖然係發福了點,但說話語氣仍然係那麼斯文嬌嗲!!我地搭Van仔落青山道食Fanny介紹的正宗豬骨煲火鍋,@車上同Fanny傾佢的往事,原來佢的人生故事係咁曲折,大家傾得越來越多,感情固然比之前深厚了!!今晚食呢間火鍋店原來吳卓羲同林峰都係常客,張相影得小吳好靚仔!! ≧▽≦ Fanny都係常客,同d老細好熟絡,其中一個老細好nice,一身打扮襯番佢架開蓬跑車,又送酸梅湯、招呼一流!!我地食的海鮮湯底十分惹味,有時間我一定會再去食多次!!

我地9點幾就食完飯,之後小蘭話搭的士兜我去九龍塘,不過我見阿郡比較順路,就讓了俾佢坐!!我同Fanny一心打算搭Van仔返觀塘再轉車走,不過Fanny突然接到電話,就改變行程,Fanny就帶我一齊飛的士去尖沙咀綿登徑落Pub,今次係見火鍋店的另一個老細,佢花名叫『豬骨煲』,我睇見佢個樣都有d似豬骨煲!!XDDDD 今次我又見到Carol了,今次再見面佢仍然係十分有女人味,『大人』之間的感情事我才冇心情去過問,我同Fanny盡情的唱K、玩骰盅,十分盡興, whisky溝綠茶好好飲,我越飲越多杯,玩到越黎越high!! ≧▽≦ Carol唱歌好正,雖然佢今日感冒唔舒服,但唱得依然好好聽!!傾計知間知道佢係@尖沙咀連卡佛到做,我初時都估佢係做有關化妝的職業,佢做呢一行真係十分稱職,厲害!!

大家玩到11點幾先走,Fanny至興搭的士,佢兜我去到紅磡落車走!!初時佢話送我入上水,嚇親我,搭的士番黎一定至少要幾舊水,我寧願佢慳番自己洗都好過咁奢侈!!

台長: Sexy Baby
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文