24h購物| | PChome| 登入
2003-06-11 13:09:44| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最唔開心的一個月

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

10/6
其實今個月發生左好多事,有開心有唔開心但係大部分都係唔開心家...又係咪自己諗多左呢??往往o係唔開心既時候都會諗好多野...呢個月黎我諗左好多,成日都訓唔到又或者訓得好少時間,又成日發惡夢,真係好辛苦呀,,夜深人靜既時候夢醒,感覺好孤單,好無助,無人關心,無人可以幫到我除了自己。自己既事情,朋友既事情,感情,友情我唔想再知唔想再去理..有時都會問自己,一個人既生活會唔會係最開心既呢...

我知道我是個好易開心但又好易唔開心既人,好需要別人既照顧,關心,但我亦知道唔可以係咁,要改可以嗎?

點解唔開心既事情總會常常記住,只有自己一個知,但開心既事情總會好快咁離我而去,可以同好多人一齊分享..點解世事會這麼不公平啊!!

台長: 楠楠
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文