24h購物| | PChome| 登入
2012-11-07 23:43:43| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

再創高峰~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日先知原來暫時個銷量超越左上季之外

仲係我做左早報之後暫時最高...

好有成功感....印十成八成賣得出...未試過...

呢個銷量我本來諗住季尾先達成...

無謂比太大壓力自己ma...點知季初已經達到...

睇黎再定個目標高少少先....

 

多謝april的鼓勵^^

 

開完會老細同我單獨傾計....

話我除左做野之外..都要快d搵女朋友....

仲話要飲我果餐....

仲同我講左d我唔可以喺blog打出黎..

而我大笑既野....=_="

(另外...佢以為我掛住ex而唔拍拖.....-_-"

呢一刻....我諗佢唔係好了解我....哈哈哈哈哈)

 

今日全部人2點半收晒工...

但我改野改到6點....希望可以再做得好d

 

因為咁.....做唔到外賣仔......=_="

上星期做左...今個星期做唔到...

下星期應該得架la...哈哈哈哈

台長: Edwin
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文