24h購物| | PChome| 登入
2012-10-13 21:29:57| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

對手被打沉了~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

剛剛星期四.....同班同事去左cwb打邊爐...

把聲仲係怪怪地既我本來唔想去....

但係佢地盛意拳拳.....加上係上季貼士比賽輸左既人焗請....

所以都要去laaaaa......

 

不過好多謝佢地叫我帶埋靜雯去....

儘管佢地知道我同靜雯只係好朋友

可能因為有一次見到靜雯送禮物比我時...

我個開心樣啦....=_="....

 

我係好易氹架咋.........-_-".....哈哈

 

去緊果陣....影個咸蛋黃.....


一去到.....得我一個........-_-"


之後單拖有單拖既黎.....攜眷有攜眷既黎......

不過因為有人攜眷既關係....我地成晚都好斯文啊....

全晚都無黃色笑話....哈哈.....

(朋友whatsapp說︰扮野.....哈哈哈哈哈哈)

 

不過下屬特登去拎果份免費馬經比我.....好有心....-_-"

 

好攪笑......果度有利賓納....豆漿等等....

我成晚隊利賓納...我同事成晚隊豆漿...

比人寸︰食早餐呀.......???............-_-"

我大笑.....................

 


其實成晚都好開心!!

 

走既時候......又撞到阿健..................

其實我幾鐘意同佢傾計....佢永遠比我好多正能量.....thx

-----------------------------------------------------------------------

其實星期四當朝.....我既報頭側係..........

360蚊本錢勁中九萬四孖T.......


我地仲搵晒全行d報紙睇下.......得我地先咁威水....哈哈....

360蚊收9萬幾......連老細都大讚....仲要係早報全港獨家.....

其實我呢一個功係我下屬既.....我喺老細面前讚佢

佢勁開心咁......哈哈......希望佢會繼續努力啦

----------------------------------------------------------------------------

今日先知.....原來果份免費馬經已經比我地打沉左喇.......

哈哈哈哈哈.....我今日勁開心

星期四果份已經係絕版....

短短兩三個星期停刊......以我黎講當然舒左一口氣

我只係無諗過咁快遮.........

其實....我之前比自己既目標係三個月內打沉佢架.....

 

今日我地叫多D野食慶祝.....(就黎食晒先記得影....哈哈....)


 但我為左打仗而改革左將報紙一d內容都唔可以停.....

 

另外....知道佢另一個停刊既原因.....

同我地估既死因係一模一樣........

 

不過....我今次好有滿足感......^^

媽咪都唔駛再擔心啦....~~~

 

其實我每一季都會比個目標比自己......

希望今季埋單既銷量比我既目標更多

-----------------------------------------------------------------------------

娜姐今日喺whatsapp比左個心理測驗我玩

結果係話我︰

善良的人、愛錢如命的人、吸引異性的人

 

頭尾就見仁見智啦.......

但中間果個.....唔係愛錢如命既人......

錢係源自希望將來生活得好d....唔係為揮霍......-_-"

對我黎講....家庭係最重要

--------------------------------------------------------------------------------

而家成日去pacific溫習.....今日都攰攰地......

希望快d病好番晒...可以見下d朋友仔

見朋友仔.....打下機.....跑下步....攪下笑.....聽下歌....

走去郊區.....走去離島遠下足....

整下野食......傾下電話....都係減到壓....哈哈

 

好耐之前係識得用歌黎填下d詞氹下人架....

當年果位女生......感動到喊......哈哈哈

但好多年都無做過.......可能再的唔起心肝架喇.....

台長: Edwin
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類
TOP
詳全文