24h購物| | PChome| 登入
2011-12-23 20:26:43| 人氣45| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

安琪生日大大快樂+超快樂的石澳BBQ

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日冬至...一早已經做左冬...

但就約左媽咪去見我個保險經紀....

我覺得佢年紀大...要幫佢計劃一下....

 

本來四點收得工....點知阿興有啲野未做好...

所以大家齊齊要等佢份野做....

嘉穎公司岩岩開左個睡衣P....佢send左張相比我睇...

點知...都無佢既.....-_-"

佢笑住話下次先比我睇~~(都唔知係咪用photoshop改過先俾我睇....-_-")

 

五點三收工勒...本來六點約左connie同媽咪喺上環等..

我等巴士等左四個字都無車...搭地鐵又多人.....

一怒之下去左搭的士.....-_-""

上到去同connie傾左幾個字....結果買左份保險俾媽咪....

呢份保險將來有得拎返錢既....我同媽咪講︰第時拎返啲錢你當係自己既!唔駛俾返我!

媽咪勁開心......

 

係時候做下孝順仔勒~~~hahahahaha!!

之後同媽咪喺街食完飯就回家lu~

好多謝connie姐的讚美同鼓勵~

--------------------------------------------------------------------

今日係安琪生日.....佢同老公去日本旅行呀!hahahaha

今朝佢上機前話會買手信俾我.....hehehehe~

就祝呢個壽星女快啲生我個契仔/女出黎啦~~

不過....我諗佢今次去完旅行返到黎會話...「我有左....」哈哈哈

 

另外今日都係老細請我地及其家屬去石澳bbq既日子

十一點半就收工啦.....之後去左搭巴士入去...

我對上一次去石澳係同啲小學同學去....而家入面唔同晒...

 

好靚好靚好靚(無論係果度既風景,或者啲學生妹~~^^)

我同幾個同事一去到...好多爐呀..任揀...哈哈

無耐其他人都到晒,好多人呀.....

娜娜帶埋佢老公黎~我同佢講︰我唔敢叫你娜娜喇今日....>.<

啲同事笑我俾娜娜搣....-_-

好多野食呀.....



2011-12-23 13.28.40.jpg






2011-12-23 16.59.14.jpg






2011-12-23 16.59.38.jpg






2011-12-23 17.00.05.jpg




只係一少部份...仲有大/小蟹...花甲...好多海鮮...果欄買既菠蘿..

好多好多好多野....我掛住食....無影到.....hahahaha

啲小朋友去左玩沙....大人就bbq同玩...不亦樂乎

玩到七點就走啦....我問阿傑︰開唔開心呀....

佢慢左兩秒︰ok既....

因為我家姐之前話黎....最後都係太多野做...無黎到....

阿傑有啲失望咁.....-_-"....

娜老公車左一批人走....其他人搭其他交通工具...

我自己一個搭9號走...(調虎離山計...哈哈)

因為我想自己一個試下夜媽媽既石澳道....超正呀......

係超級超級超級正!結束開心既一日!hahahaha

我真係好鐘意我既同事,最難得大家都當大家係一家人

------------------------------------------------------------------------

返學果度真係好開心好好玩呀!

增值之外仲可以識到一啲國外既人...........呢筆錢好值得駛~~~^-^

------------------------------------------------------------------

各位好朋友.....聖誕節快樂!^^

台長: Edwin
人氣(45) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文