24h購物| | PChome| 登入
2009-10-27 11:56:45| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有美相伴遊元朗+有一新大計

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期六晏晝做晒賠率之後....

老細安排我地出去巡檔...

我當然又被發配去邊彊啦....(即係元朗)

阿儀一早就應承左陪我去啦!

 

去到旺角....阿儀遠遠行黎個樣好似唔係好掂咁...

細問佢..佢有d唔舒服...

我叫佢唔好陪我..但係佢依然堅持要陪...

我睇佢面色都ok...所以就上van仔啦...

 

上左車之後...唔知點解佢即刻又精靈返.....-_-

 

之後搭車經荃灣...深井....屯門....去到元朗...

沿途d風景都好靚wo!!^^

 

去到元朗..首先梗係巡左檔先...

確保周圍都有報紙賣勒....就同阿儀行街街...

之後就去食巨大壽司啦...

真係好大舊....食左幾舊已經飽左.....

 

之後就搭返巴士落旺角....

0係巴士上的深情對話....

永遠都會記得阿儀幸福的笑容.........

 

尋日朝早出左去散步...逛書局.....

想搵一d教人投資同管理財富既書....

之後搭叮叮經過幾間魚蛋麪舖(十蚊碗果d)....

心諗︰呢d舖頭...十蚊都實有賺架喎...

勝在d人食得快走得快...加上用料又唔貴...

只係計舖租...燈油火爉....舖內裝修同廚房....

請人就唔駛啦..要慳返請人既人工...

全部都係屋企人自己做!!

不過一定要0係工業區入面...0係住宅區無用~

果d舖..勝在平..所以假期都好多人!

 

而且我要做一d人地無我地有既野...

我老細教落...一定要做一d人地無既野先可以有發圍...

 

有時覺得工字不出頭...而且唔可以獨沽一味...

所以而家要比心機做野搵多d錢....

做返d小生意....如果我離唔開我既出版行業..

就將生意交比我老豆做...

老豆有做飲食業經驗....

 

咁阿儀就可以日日包雲吞啦!haha

又可以睇住我地既仔女做功課....

而且一家人可以一齊努力....

有自己既生意點都係好d既......

 

呢個目標...多謝一本書提醒左我.....

 

另外...何穎妍在愛情路上遭逢挫敗...

好彩佢夠樂觀~~我地永遠都支持你!

台長: Edwin
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文