24h購物| | PChome| 登入
2009-05-12 18:07:24| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

籌備生日.....^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

星期日....祝媽媽母親節快樂!^^

感覺到媽媽今年特別開心~~~~

因為有佢最錫既未來新抱的一份禮物!^^

 

講番晏晝....又去阿爸間公司度...

比返個file佢....成日都留低d野0係屋企...

等我拎返比佢........-_-

 

不過算啦~~中港城附近有同我阿儀既回憶....

但係日光日白行....無乜感覺!

 

拎完之後....搭3C去左黃大仙...

有一刻諗過搭到上慈雲山同阿yen食lunch..

但係之前又無同阿儀講過...

始終備左案好d既!!~~^^

所以都係無搵到佢~~搭返106返屋企~~!

 

夜晚陪媽咪食壽司~~^^~~

 

夜11:00去長沙灣接阿儀收工...

之後行返去旺角...仲有好多路段係刻意兜大圈...

目的係行耐d...見對方耐d.....

我係好開心架...但係另一方面都擔心佢行到累~

 

00:00先0係旺角上118返屋企....

1:00先至訓落床...但係2:00先訓得著...

第二朝6:00起身返工.....

頭段我簡直唔知自己做緊乜....

10:00後先至回復狀態......直至收工先down返....

返到屋企...阿儀同媽咪傾左一陣電話...

阿儀勁話我媽咪好人.....我媽咪都笑到見牙唔見眼咁款.......

 

阿儀叫我早d訓....休息多d..所以好早訓左lu!

 

今日阿儀因為工作關係...我地全日都講少左電話....

感覺好奇怪.....勁掛住佢!

 

講番今日個主題先!哈哈!

尋晚同阿儀傾電話....講開626....

我會叫埋幾個朋友仔去食飯~~食完之後....

當然淨返我地兩個二人世界啦......哈哈...

畢竟係佢第一個陪住我過既生日!

 

朋友包括左:何穎妍啦~阿中~阿yen (已經話左去!)

問埋安琪la..佢可能走堂都黎~~哈哈!!^^

加埋我同阿儀呢對咁痴纏既情侶...

應該有六個人左右啦!!!

唯一擔心係比較靜既阿yen...驚悶親佢~

希望何穎妍同阿儀(預計佢地兩個將來會好fd...)會撩到阿yen傾計啦~^^

朋友們都想0係我生日的一晚見到阿儀.....

我只係怕我地兩個痴纏得滯....朋友們會睇到眼火爆.....

我地會盡量收儉0的架喇.........哈哈....

 

真心話......生日有阿儀+你地陪...已經好開心勒.....

 

阿儀早前同我講...

上年四川地震原本想去做義工.....

但被屋企人阻止.....

基本上如果上年我係佢男朋友....我都唔會比....

因為當時情況都未穩定....

都唔知有幾多餘震......

擔心佢既人生安全........

 

但係由此可見...我真係覺得呢個女仔好好.....

台長: Edwin
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文