24h購物| | PChome| 登入
2006-11-21 22:53:26| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好想見吓d朋友~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日晏晝遲左返公司..趕到死!
又落大雨..有遮都濕晒..-_-

好似成日掛住做野..好耐無見過d朋友喇..
好想見下你地tim!尤其d男仔fd~~
無啦啦有時會諗起春..淳..卡納..賢..健..
雷神..偉仔~

今日阿水打黎..話約左偉麟媽媽去街..
因為佢想叫偉麟媽媽教佢美容..
比心機呀水水~你要努力做全赤鱲角機場最靚果個!ha~
聽佢講佢加左人工..恭喜你!^-^
我仲無啦啦多左餐食~haha~~

今日阿霖打黎..
我會好好記住..唔好乜都多謝你..haha!!
你的關心我很高興^-^

衛蘭隻碟好好聽..
廣東歌好聽既已經愈來愈少..
今次又唔錯喎^^

前幾日同同事搭102過海..
車上見到個好熟口面既女仔..
佢又望住我..我又望住佢..
中途佢仲喺度望..
諗極都諗唔到係邊個..
落左車..先記得..以前隔離班果個.......

最後..
祝天水圍陳小姐(另一位..不是小霖)快d好返..
唔駛成日出入醫院la~

唔知做咩~今年又咁有恒心打日記既..
可能今年既事..有好多年值得記住..
婆婆的去世..朋友的支持..
事業的提升..開心唔開心事..
今年都要記住..

台長: Edwin
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文