24h購物| | PChome| 登入
2006-10-30 21:57:16| 人氣8| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點樣先可以開心d???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

個心臟越來越唔舒服.. 成日都陣陣痛.. 心率又時快時慢.. 好驚個心臟出事.. 或者..出左糧之後.. 要洗少少錢.. 去check下個心臟.. 其實..一直以來.. 我會覺得, 只要係掛念著對方.. 即使分隔幾遠..都不是問題.. 但係..依家.. 小藥煲仲會唔會掛住我呢.. 我..就好掛住小藥煲law.. 明天出糧了.. 跟住呢個星期六.. 我好想上廣州.. 但係..小藥煲又唔俾.. 其實, 出左糧.. 都唔知有咩用.. 約d friend 出來.. 食完飯就走..好無謂o者.. 如果再有下場..即係去飲酒.. 小藥煲又唔俾.. 如果去打麻雀..d friend 實玩錢的.. 小藥煲又唔鍾意我賭錢.. 即係又唔得啦.. 想約人篤波.. 又唔係個個friend 都篤.. 叫我出街..叫我約朋友玩下.. 都唔知可以玩d 乜.. 放左三日假..三日都在家.. 其實真係幾悶... 就當養返好個身體law.. 同埋, 小藥煲對我咁冷淡.. 我真係無咩心情出街.. 不過, 唔出街..又可以儲錢.. 小藥煲要我買車考牌.. 反正d 錢都唔知有咩用.. 咁就儲起佢law... 第日買到架車.. 可以同小藥煲遊下車河 諗下諗下..幾好呀!! 儲多d 錢, 買車買樓~~ 又或者同小藥煲去下旅行.. 一定會好開心o者~~ 依家小藥煲有返好多朋友.. 我知佢一定生活得好開心~~ 朋友..沒有一世的.. 咁我依家, 就儲多d 錢.. 仲有就係.. 調理好自己既身體.. 等小藥煲回到我身邊後.. 可以有更多本錢.. 去令小藥煲開開心心..

台長: 傻仔
人氣(8) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文