24h購物| | PChome| 登入
2011-02-06 23:22:26| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

happy birthday~my bro

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾日太忙la,又唔喺澳門so今日補返先,大年初一係我ge細佬生日,哈^^我中午就同左媽咪出左去買份禮物比佢,聽人講:新年買褲=富wo,so我就買左富比細佬la...之後;就同媽咪一齊返下環街買野聽日返大陸拜年,最重要梗係買生日蛋糕比細佬la,wow...今日好多人買野a!!!d野搶劫一空,勁a!!!好彩我地都唔執輸,買咁多野聽日一定好累~終於;返到屋企等到12點細佬岩岩好返到屋企,切蛋糕...爸爸病左so無得食,只可以睇!!!之後;我就送生日禮物lu...希望;細佬中意la...哈^^不過;今日細佬話著唔到wo,佢肥左好多a,30都唔岩著,我發覺大肚腩係遺傳ga,成家都有so我都唔例外!!!希望;細佬快d減肥成功la~生日快樂a...傻杰!!!




台長: LO記
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文