24h購物| | PChome| 登入
2002-08-06 20:18:08| 人氣31| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

insomnia----燕姿最新留言----2002-08-06 16:33:01

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


I have insomnia.
我失眠了

slept at 7 am this morning.
今天早上七點才睡著

the feeling is disgusting. by the way, my feng shui book sucked.
失眠的感覺好痛苦,另外,我剛買的風水書已經看完了。

read jolin 's message,
剛剛看了BBC轉PO的依林新書內容

*sigh only an artiste friend can understand an artiste friend best. Things will only get better for her. I really wish that she finds love just as I wish I would. For the greatest of all is love.
讓人感嘆,只有兩個藝人朋友才能真正彼此互相瞭解,有依林這樣的朋友實在很好。我很希望依林能找到真愛,就好像我也希望我能找到一樣。愛情是最美好的事情。

yz
燕姿

(From華納音樂----LEO Man 譯)
___________________________________
Oh my god!!
燕姿竟然兩天之內都來留言...
真是興奮阿!!

台長: momo
人氣(31) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文