24h購物| | PChome| 登入
2004-10-03 02:54:11| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

美食博覽‧大出血~!!!~16/8/04

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日去左美食博覽ar~

不過去之前0係青衣城有d野要搞...
等人地覆電話等左好耐ar...
side晒d時間...

去到灣仔諗住搵銀行
點知我自己都唔知...
原來中銀集團=中國銀行...
等我仲成日以為係2間唔同集團ge tim...

跟住入到會展
比我想像中多人...
好多師奶同老人家ar...
好迫人ar.........

之後因為仲未夠鐘換麵
所以行下買下野先~

負責零食部ge我就專搵賣零食ge地方~
有1檔d日本零食好貴ar~~~
不過有好味ge朱古力都冇辦法la~
跟住就去埋EDO
買左勁多野ar~~~
都ok平la~

之後換完d麵
0係灣仔食埋野就返屋企lu~~
(今日一邊食野一邊同隻烏蠅玩,俾我玩殘左~ha~ )

返到屋企都冇野做
都係等睇奧運~
開頭d時間都睇得幾開心ga~
因為中國不斷咁拎金牌ma~~!!!
同埋羅雪娟好勁ar~~
(佢個樣都真係唔差wor~幾得意丫~有眼光~~~^^)
不過都3點幾左右
男子雙人彈板跳水+團體體操都失利
真係睇到嚇一跳~!!
仲要開頭係排緊第1 ga~
有d唔抵lor....

唔知之後睇體育新聞會點講呢~?!

p.s 膊頭有d痛...

<圖>
蘋果果凍+燕窩+金箔

台長: ~虫文~
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文