24h購物| | PChome| 登入
2007-09-30 01:07:43| 人氣50| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

大個囡

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

上大學啦~
好似壹個差⑤多步入成年嘅人咁
好似識捻咗好多嘢咁
⑤想再做果D幼稚嘅小妹妹
亦都⑤想再有幼稚嘅想法
曾幾何時
壹直都好想永遠都係小孩子嘅我
好多可以去面對嘅嘢
我选择咗逃避
好多我可以做嘅嘢
我选择咗放弃
好多可以弄明白嘅事情
我⑤想去搞清楚
……
但係我发覺
無嘢係會⑤明白
隻有我地⑤想去弄明白
無嘢係會⑤理解
隻有我地⑤想去理解
所有嘢都係跟住自己果D软弱嘅意志走
經過今年嘅暑假
我明白自己有好多嘢都可以做到
隻係之前壹直都太软弱
太依赖
我好慶幸自己茽生存係到
因為我有好多想去做嘅嘢未去完成
虽然有時脑袋還是空空的
但係都係覺得快樂的
因為我已經大個囡啦
好多嘢得⑤到先係最好嘅
當你得到咗就豪無挑战性啦
講到要做到嘅
眞係好难
人性眞係难测
點解做嘅同講嘅永遠都⑤會統壹哩
咁講出口又有乜意义哩
我⑤想我D思维变得咁复杂
得⑤得永遠都隻遇到好人哩
知無可能啦
虽然大個囡
但係覺得自己點解會捻D無可能发生嘅嘢哩
U know~~~only you~~!

台長: vienna

您可能對以下文章有興趣

人氣(50) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: ¤SomeThing Feeling¤ |
此分類下一篇:怀念
此分類上一篇:feeling封锁

姊妹
人始終會長大葛,你一定會過得好好葛,以後仲會經歷好多野,甘樣先會變得更成熟~~~希望你永遠都會開心啦
2007-10-05 09:56:48
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文