24h購物| | PChome| 登入
2013-11-29 00:46:14| 人氣786| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Imagine Me Without You 想像自己沒有你《AKAMA MIKI.歌》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台





 

歌名:Imagine Me Without You 想像自己沒有你

歌者:AKAMA MIKI ( 2000年9月出生,加拿大籍)

http://www.youtube.com/watch?v=pMxLVamaEtw

 

As long as stars shine down from heaven

只要星星從天空向下照耀

And the rivers run into the sea

河流流向海洋

'Til the end of time, forever

直到時間的盡頭, 永永遠遠

You're the only love I'll need

你是我唯一想要的愛

In my life, you're all that matters

你是我生命中的一切

In my eyes, the only truth I see

你是我眼中唯一看到的真誠

When my hopes and dreams have shattered

當我所有的希望及夢想破滅時

You're the one that's there for me

你是在那裡等待我的人

 

When I found you I was blessed

當我遇見你時 我是受到祝福的

And I will never leave you

我永遠都不會離開你

I need you

我需要你

 

 

Imagine me without you

想像自己沒有你

I'd be lost and so confused

我將會迷失、徬徨

I wouldn't last a day

我一天也無法忍受

I'd be afraid without you there to see me through

沒有你陪我渡過難關 我會感到恐懼

Imagine me without you

想像自己沒有你

Lord, you know it's just impossible

天啊!你知道那是不可能的

Because of you

因為有你

It's all brand new

一切都是嶄新的

My life is now worth while

此刻我的生命也有價值了

I can't imagine me without you

我無法想像自己沒有你

 

When you caught me I was falling

當我墜落時你接住我

Your love lifted me back on my feet

你的愛讓我重新振作

It was like you heard my calling

就好像你聽到我的呼喚

And you rushed to set me free

你趕來解救我

 

When I found you I was blessed

當我遇見你時 我是受到祝福的

And I will never leave you

我永遠都不會離開你

I need you

我需要你

 

 

When I found you I was blessed

當我遇見你時 我是受到祝福的

And I will never leave you

我永遠都不會離開你

I need you

我需要你

 

 

I can't imagine me without you

我無法想像自己沒有你





台長: 悠揚樂聲
人氣(786) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 音樂賞析(音樂情報、樂評、歌詞、MV) | 個人分類: 悠揚樂聲 |
此分類下一篇:至少我有我《嚴爵.歌》
此分類上一篇:Heart of Gold《Neil Young.歌》

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文