24h購物| | PChome| 登入
2017-05-07 02:40:57| 人氣342| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人人話順眼!王若琪唔怕中性打扮難拍拖。(2017.04.11)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

人人話順眼!王若琪唔怕中性打扮難拍拖

04月11日(二)




歌手王若琪(Takki)事隔兩年推出新歌《世人笑我太瘋癲》,她表示自己以前很多非情歌,亦有很多感覺黑暗的歌曲,而新歌就於不開心之中有點倔強及自信,代表她的愛情觀:「對於愛情,我唔理你係點,總之我要做自己鍾意嘅嘢,我愛就得。以前就好多死人冧樓嘅歌,但呢幾年經歷多咗,每經歷一樣嘢都要上一課,上天畀考驗你,係要你學到正面嘅嘢,而唔係淨係同人講媽咪有病、自己事業唔好,所以我嘅歌有改變。」




她透露稍後會推出開心、輕快及型格的歌曲,現在的形象亦與之前不同:「以前留長頭髮,身邊不斷有人話短頭髮襯我多啲,問我點解要咁,都有人話我長頭髮幾靚。我覺得以前唔係唔靚,不過唔係我自己,好似人哋套落我度,今年做番自己,身邊朋友都話好順眼,歌迷都應該幾受落。」




Takki坦言喜歡中性形象,自小就不喜歡穿校裙:「校裙係一年着一次,就係影班相嘅時候,我亦都帶領成班小學女同學唔着校裙,全部日日着PE衫,唔知點解唔會畀人罰,男同學一見我着裙就會笑我,不過中學就唔得啦。」現在她不介意穿裙,認為中性形象也可以穿,但自言性格男仔頭:「中性打扮比較適合我。(難啲搵男朋友?)呢樣嘢唔關事架嘛?係咪有啲男仔鍾意呢樣嘢?」她認為愛不用刻意尋找,總會遇到一個在身邊。

以前頭髮長啲,打扮都女仔啲。
王若琪依家就轉咗比教中性嘅Look。
王若琪

台長: →☆ 魅格格 ★←

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文